donderdag 30 juli 2009

We zijn er weer!!!!

Mijn pc en ik zijn weer terug van weggeweest!Hopelijk is de pjoeter weer gemaakt. Hij heeft al weer vast gezeten maar ik hoop dat het niet weer gebeurt. Wij zijn ook weggeweest. Twee weken en 3 dagen Zuid-Frankrijk. Eerst hebben we 10 dagen in Bagnols sur Céze op de camping gestaan, mooi aan het riviertje. Het ligt in de Ardeche, hier een foto van de route de Gorges du Ardeche. Manlief was de chauffeur maar ik was mee aan het remmen, want als je naar beneden kijkt,,,,, maar manlief is een goede chauffeur dus ik had niets te vrezen. de omgeving was mooi maar het klimaat........ heerlijk warmte. Maar na 10 dagen konden we niet langer op de camping blijven dan moesten we verkassen. Dus zijn we nog wat zuidelijker gegaan, en zijn in Castellane terecht gekomen. Vandaar was het 80 kilometer (lees 2 uur rijden door gebergte) naar Cannes, maar dat hadden we er voor over om in de Middellandse zee te zwemmen. Maar eerst even bij de JetSet kijken, natuurlijk. De jongens hebben hun ogen uit gekeken!! Ferrari hé dan heb je dat. En daar reden wij in onze VW Golf tussen, wauw hé!!! Maar terwijl we vakantie vierden heb ik wel gequilt hoor, lekker onder de bomen. Ik heb aan Blue gewerkt, heb maar liefst 2 grote blokken en 6 kleine blokjes gemaakt. Maar het is lekker om weer thuis te komen, stofjes van Marutska voor Catharina haar sprei lagen op de mat, dus dat kriebelt ook om daar mee bezig te gaan, maar eerst ga ik Blue afmaken hoor!!

Maar nu ga ik eerst bijlezen bij de mede bloggers, daar gaat ook wel efkes tijd in zitten denk ik, want mijn lijstje word steeds groter.En ik moet van 3 weken lezen, dus....... het kan zijn dat je eventjes moet wachten op het volgende blogje, maar dan weet je dat ik aan het lezen ben,haha.
Ik hoop trouwens dat de problemen met blogger opgelost zijn terwijl we op vakantie waren, maar daar zal ik wel snel achter komen denk ik.

6 opmerkingen:

  1. Heee Klaske,

    Fijn dat je er weer bent!!
    Zo stil in blogland!
    Klinkt als een supervakantie, die jullie hebben gehad!
    De ardeche, de verdon, hmmm IK WIL OOK!!!
    Waarschijnlijk heb je Jacqueline net mis gelopen in Cannes! Die waren er begin vorige week denk ik nog!

    Groetjes
    Marietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Dank voor je reactie ;o) Het gaat geloof ik al weer wat beter hoor. Al moet ik het denk ik niet ál te hard van de daken schreeuwen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Klaske, fijn dat je er weer bent. Wij zijn inderdaad ook in Cannes geweest en mijn meiden keken ook hun ogen uit. Gucci, Prada, Dolce&Gabanna en noem maar op. Lekker in de etalages zich aan het vergapen aan mooie tassen en kleding. Het zijn meiden he..die kijken wat minder naar Ferrari's en meer naar tasjes haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het ook wel erg stil van jouw kant vandaan, maar nu weet ik de reden. Zo te zien heb je het heerlijk gehad en dan ook nog aan de Blue kunnen werken, super.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokjes heb je in je vakantie gemaakt. Mooi zeg die snelle auto, daar zou onze ook helemaal lyrisch van worden. Wij kwamen op de duitse autoweg niet verder dan een Lotus. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè Klaske Leuk dat je er d`r weer bent. Ben gister net weer thuis gekomen. Mooie vakantie heb je gehad zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!