maandag 8 juni 2009

Glas in lood

Deze lapjes heb ik vandaag bijelkaar gezocht uit de lappenmand want woensdag ga ik een dagje naar R. en dan gaan we samen met glas in lood bezig.Het 2e en 5e lapje heb ik laatst met R. gekocht bij het quiltkabinet.De andere had ik nog te liggen. Jellie
en ik hebben laatst en oefenblokje gemaakt en nu gaan R. en ik voor het echte werk. We hebben een patroon gevonden wat we beide mooi vonden, ik heb het nagetekend en op freezerpapier gezet. De vorige keer hadden we de stukjes erop geregen, maar Jellie en ik vonden beide dat het wat rimpelig werd, dus gaan we het woensdag met vliesofix proberen. Woensdag horen jullie er meer over. Morgen eerst de pfaf weer terug brengen naar mijn schoonzus. (snik)

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je glas in lood werk. En hopen dat het berichtje nu wel pakt. Ik krijg tegenwoordig heel vaak een foutmelding en dan word ik er uit gegooid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elly@ Ja het is gelukt, de aanhouder wint!Ik hoor het vaker, maar er word aangewerkt heb ik begrepen met behulp van google-translate, Haha.
    hoop dat het gauw weer beter word!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!