donderdag 11 juni 2009

Cats en dogs!

Het regent hier pijpestelen, oftewel cats en dogs zoals ze ook wel zeggen. Hopen dat het morgen mooi weer word, want dan ben ik jarig en dan zouden we gaan BBQen. Nog een jaar lang kan ik nog zeggen :ik ben een dertiger.En volgend jaar weer een kruisje erbij. Maar verjaardag betekent hier ook van die zachte vlopjes (van de verjaardagslijst van het prikbord)op de deurmat!

Ik heb er al 6 en en er komen er als het goed is nog 4, ze liggen op de printer en zo nu en dan roept mijn dochter:Afblijven mem. En dat doe ik ook hoor, maar julie weten het, ik ben nieuwsgierig en gek op lapjes dus....... Dus om mij mag het wel morgen zijn.haha.Om op mijn nieuwsgierigheid terug te komen, Sylvia heeft gereageerd en mij een mail gestuurd en dat vind ik super leuk!!!!!!! Van Bieb M heb ik niets gehoord, jammer maar geeft niet hoor, Even goede vrienden!! Nou nu ga ik maar even aan de aan de poets dan is mijn huis weer netjes voor de visite.O ja gisteren naar Ruke geweest we hebben veel gekletst maar toch ook veel gedaan, een volgende keer meer hierover.

3 opmerkingen:

  1. Pfff dat is moeilijk om van die envelopjes af te blijven!
    Wel een heel leuk idee van het prikbord met die verjaardagsenvelopjes/stofjes!

    Groetjes
    Marietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit. Ben heel erg benieuwd! Alvast een hele fijne verjaardag!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik het goed lees ben je dus vandaag jarig!!! Van harte lokwinske (schrijf ik dat goed zo?) mei dyn (?zo?) jidje (zo zeg je het, maar ik weet niet of je het ook zo schrijft)!!!

    Groetnis, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!