zondag 5 september 2021

Sintsje en oertinke…

 

Vandaag heerlijk genoten van het zonnetje! Onze grote vriend Rio ook. 


En ondertussen aan het bedenken wat ik met mijn lapjes ga doen die ik met de vakantie heb gekocht😊

De doos met stofjes staat al een paar weken op tafel, eerst dacht ik dat het misschien leuk was om opnieuw te beginnen met de dear Jane. En dan niet met de roosjesstoffen maar met deze.

En toen bedacht ik me dat het boek ‘ the storytellers samplerquilt nog had te liggen!


Ik zou kunnen overwegen om elke dag een blokje, euh hexagon te maken, maar dat is wat overmoedig gedacht ben ik bang. ( Ik ken mezelf wel een klein beetje😊).


Ik ben namelijk ook nog met een andere hexagonquilt bezig, en het wordt hoogtijd om die ook eens af te maken! Die hexagonnen zijn 30 cm, en ik ben nu bezig met punten te appliceren. Later meer hier over.

Nu gauw de tablet aan de kant, en stofjes uitzoeken voor het eerste blokje.

Kan ik daar de volgende keer over bloggen😉

Oant de oare keer!


Ben eigenlijk wel benieuwd of er meer met deze quilt bezig zijn?

1 opmerking:

  1. Es realmente bonita y las telas son ideales para cualquier trabajo que elijas
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!