woensdag 1 september 2021

Net eamelje foar de kofje…

 

Zit al een flinke tijd in een quiltdip, heb mijn hexagonnen er maar weer bij gepakt.

Lekker werkje voor bij de koffie, naar een bee, of als we onderweg met de camper zijn.


Even als tussendoortje een speldenkussen voor aan mijn naaimachine, die is aan vervanging toe.

Eindelijk het juiste steekje gevonden dat je niet meer ziet dat de hexagonnen aan elkaar zijn genaaid.

Het zit hier wel heel gezellig, maar koffie is op en er moet weer gewerkt worden😉
Moet nog één ruimte behang plakken, en dan is de thuiswerkplek voor manlief klaar.
Dus maar gauw aan de slag!

Oant de oare keer!
Tot de volgende keer!


1 opmerking:

  1. Ik moet mijn lapjes er ook weer bij gaan pakken.
    De breinaalden veagen de laatste tijd veel aandacht.
    Er is ook veelste veel leuks.
    Gisteren lekker in de moestuin gerommeld.
    Schrijf mijn blogjes tegenwoordig ook op de tablet.
    Veel makkelijker en de laptop is altijd bezet ivm thuiswerken

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!