maandag 19 november 2018

Even testen

Even proberen of het bloggen lukt via mijn mobiel,dan ga ik misschien het bloggen weer oppakken
(De laptop staat bijna niet meer aan, behalve als ik bestellingen heb van mijn patronen via https://makketrochklaske.nl/shop/
馃槃
Op de foto het begin van een opgepimpte appietas.
De 100% zijden stofjes heeft dochterlief voor me meegenomen uit Vietnam deze zomer.
Het heeft toch zo z’n voordelen, een reislustige dochter馃槈

Oant in oare keer!
Tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

  1. Reislustige dochters zijn heel handig. Die van mij nam stof uit Australie voor mij mee. Hoop dat je weer gaat bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heej Petra, ik ga mijn best doen ;-)
      Weet jij misschien hoe het komt dat ik geen mail krijg als er een reactie is?

      Verwijderen
    2. Dat is een groot probleem. Er zijn oplossingen voor (Juud reageert op haar eigen blogberichten als eerste en geeft dan opdracht om de vervolgreacties ook aan haar te mailen). Ik weet dat er een blogster was die er een oplossing voor had maar ik weet hem niet meer. Misschien helpt een google opdracht.

      Verwijderen
  2. Gezellig dat ik je hier weer tegenkom, hopelijk blijf je weer een poosje. Mail zou je bij de instellingen kunnen regelen (ik doe dat zelf niet overigens) Tot volgende week! Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, leuk dat je het weer wilt proberen. Hopelijk leuk het met je mobieltje.
    Klaske, ik heb op mijn blog uitgelegd hoe je dat kan oplossen. uitleg mailtje ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Felices fiestas y que el pr贸ximo a帽o venga cargado de paz para poder seguir cosiendo
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!