woensdag 7 juni 2017

Hakeritus

Laat ik nou het quiltvirus te pakken hebben.
Mijn beppe (oma) heeft de hakeritus馃槑
Vorig jaar heeft ze al mijn bolletjes haakkatoen gekregen, samen met wat leuke patronen.
(Onder het mom, docht beppe er mar wat mei, ik kom er net oan ta.)


Ze heeft al heel wat knuffels op de bank, dit is de laatste..
Was vorige week efkes bij beppe,zegt ze:
Alstjeblieft Klas, het is nog niet zover maar is alvast voor je verjaardag *脺*.
Alleen moest de staart er nog even aangenaaid worden, dus op zoek naar een naald.
En wat vond ik daar bij beppe?
Ooit , toen ik nog jong was ;-), voor beppe gehaakt.
Heb het niet van een vreemde,hihi.

Noflike woansdei!
Fijne woensdag!

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat beppe dat noch bewarre hat .
    Leaf ...
    Mar dyn haakte m没s is super mooi ..
    Beppe kin it nog wol 馃憤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks mis met de hakeritis, gaat goed samen met het quiltvirus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haken, quilten of breien
    Beppe's zijn er graag mee bezig.
    Vroeger ging ik bij mijn beppe, sokken breien leren. Dochters hebben ook wat van mij mee gekregen.
    Heel wat kleindochters hebben hier borduurtjes ,
    breiwerkjes gemaakt. Maar tot nu toe heeft niemand nog het virus. Wat niet is kan komen toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om te zien wat je vroeger heb gemaakt als kind. Zie dat je net als vele andere bloggers last heb van dezelfde spammer, ze zijn lekker bezig. Ben je helemaal gestopt met bloggen, of staat de blog eventjes in de koelkast?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!