donderdag 25 mei 2017

Hexagonetui-workshop bij Dorry

Een paar weken terug kreeg ik de vraag van Dorry, of ik ook een workshop van mijn hexasteretui wou komen geven bij haar in de winkel.
Nou, daar  moest ik even over na denken, want 3 uur rijden voor een workshop geven?
Maar is wel heel erg gezellig h茅?!
Dus manlief aangekeken, prik maar een datum met Dorry dan rijden we die avond ervoor met onze camper richting Overloon.. En maken we er een leuk weekendje van.
"Ik vermaak me wel een dagje" 
Dus de datum met Dorry geprikt, 16 juni.
Dorry heeft er zelf ook een blogje over geschreven
Blogje Dorry ← Hier klikken


Lijkt het je leuk om een dagje samen met mij aan de slag met  de hexagonnenetui?
(Incl. pakketje om een hexastersleutelhanger te maken+ het patroon van de hexagonetui)
Je kunt je nog opgeven in de webshop van Dorry
Dorry verzorgd die dag de lunch!

Ik heb nu al zin in 16 juni!

Noflike tongersdei!
Fijne donderdag!

De camper is ingepakt, wij rijden zo richting Gaasterland, het word heerlijk weer hebben ze ons beloofd.
En de jeugd kan wel eventjes zonder ons 馃槈

2 opmerkingen:

  1. Zonnig weekend en geniet van deze dagen.
    Leuk dat je bij Dorry een workshop gaat geven -voor mij te ver weg. Er komen vast wel meer workshops.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weekend, prachtig weer! Jouw hexasteretui vind ik super mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!