maandag 4 januari 2010

t'is weer maandag!

Vandaag weer geen maandagsgansjes, ik geloof dat ze maar even in hun doosje blijven. Wees gerust, het doosje word vanzelf weer eeens geopend, en dan horen jullie het wel.
Wel zijn de ganzen van "Blue" allemaal door gepit, dus toch nog een beetje gansjes. Ik moet nog een kabel rondom, en de brede rand doorpitten, en dan is het einde in zicht, maar zoals jullie op de foto zien mag het einde van Kitty wel heel lang duren!!!!
Kijken jullie ook even bij Daniëlle, zij heeft een heel leuk weggevertje!

13 opmerkingen:

  1. Gezellige foto van Kitty en Blue!! Veel plezier met doorpitten; als het je lukt..... ;0))
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn katten dan toch heerlijke beesten he, en wat kan je daar dan ook van genieten, die totale ontspanning. Mmmmm

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Klaske wat een mooie foto van Kitty in je quilt.Ook de complimenten voor de glas en loodquilt het is een prachtig cadeau geworden.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurtjes voor je "Blue". Alhoewel dat voor Kitty niet veel zal uitmaken. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Zag net ook je glas in lood > in een woord "fantastisch!" p.s. ik heb me niet opgegeven voor de regiodag, want Maaike is de dag erna jarig en wil graag dat ik dan de dag ervoor al kom. sorri, vergat het je steeds te melden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schiet al lekker op. Wat een schatje die Kitty.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ligt er momenteel precies zo op de bank te slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een duwtje voor deze quilt en dan heb je een affo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zet hem op, op naar de tweede affo in 2010! Leuk plaatje zo trouwens. En de glas in lood quilt is erg mooi geworden,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die quilt ziet er romantisch uit, ben benieuwd naar het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige luie kat! Nog even doorzetten met blue, lukt het je nog steeds om elke dag een uurtje te quilten?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige foto zo met de poes, die denk ook, dat is beter dan buiten in de koud toch !!!
    Ik ben benieuwd om de quilt straks af te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. katten en quilts, een heel leuke combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die van mij moet ook altijd op een quilt liggen, de bleu wordt erg mooi.

    Groeyjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!