woensdag 12 augustus 2009

NYB blokje

Mijn blokje met het boterhampapier!

5 opmerkingen:

  1. Zoooo...da,s mooi gedaan zeg Klaske!!!...prachtig die kleurtjes...en wat een goeie tip met het boterhampapier van de Lidl...er is hier wel geen in de buurt maar ik vraag of iemand het mee kan brengen...perfect misschien ook voor mijn hexies en log cabin blokjes......bedankt!!

    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals uit je update blijkt Klaske is het misschien al weer verdwenen uit de schappen bij Lidl...mocht ik het ooit tegenkomen breng ik het mee..het zal de wereld niet kosten als het niet werkt..ben nog steeds je mooie blok hier aan het bewonderen...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!
    Ik lees ineens alle berichten over het boterhampapier van de Lidl. Dat heb ik dus een tijd terug gekocht om jawel, boterhammen in te verpakken!! Blijkt dat je het ook voor hele andere dingen kunt gebruiken!! Ik ken eigenlijk alleen "theezakjespapier" om te paperpiecen. Werkt dit hetzelfde? Is het niet erg glad? En knip je het er later weer tussenuit?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. #Suus: ik heb nog nooit theezakjes papier gebruikt, maar volgens mij werkt het het zelfde! En je scheurt het er later weer af.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!