woensdag 8 juli 2009

Nieuwe stofjes!


Gisteren in de webwinkel van Marietje stofjes besteld van Tilda. Dat komt namelijk door haar strookjes die ze maakt bij haar 'Love is". Ik vind die zo super dat ik enkele van die stoffen heb besteld. Vanochtend belde Marietje toen ik in de supermarkt stond. Ik kon direkt door rijden naar Leeuwarden om ze op te halen. De 3 stukjes op de foto heeft Marie nog in bestelling maar die komen nog. Ik heb kleine stukjes mee gekregen zodat ik er nog wat bij kan zoeken. Super Marie.
Toen mijn dochter thuis kwam van het bollen pellen zag ze de stoffen. Ze vond ze "vet cool past mooi bij het action koffertje" maar er moest wat meer lichtblauw bij, dus gaan we daar nog eens naar op zoek. Catharina vond de lapjes zo leuk dat ik heb besloten voor haar een sprei te maken(Als Blue af is), want de sprei die ze nu heeft is mijn eerst gemaakte quilt, maar hij is wat klein uit gevallen dus een excuse om voor haar nog 1 te maken toch? Nu moet ze nog bedenken hoe het er moet uitzien, zal wel een hele toer voor haar zijn. ( een puber die heel erg twijfelt en er 1000 nachten over moet slapen, dus het zal wel even duren.) Het zal wel goed komen, maar als iemand een suggestie voor een leuk patroon heeft.........?

4 opmerkingen:

  1. En dat allemaal door een koffertje van de action:-))
    Ik heb geen suggestie voor je maar wacht met spanning af wat het gaat worden!

    Groetjes
    Marietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lapjes heb je daar!
    Ken je deze :
    http://www.quilterscache.com/QuiltBlocksGalore.html
    Gratis blokken, misschien vind je hier een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super-site Yvonne, je raakt er niet uit gekeken. (als je pc niet telkens onderbroken word.grrr). als mijn pc weer terug is ga ik uitgebreid kijken. Bedankt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!