dinsdag 23 juni 2009

Samen weer hard gewerkt!












Vanmiddag heerlijk met Kitty in het zonnetje gezeten. Lekker gebladerd in een boek van de bieb, maar ook nog een blokje voor Blue geappliceerd.Het biasband heb ik gisteren zelf gemaakt met de bias tape maker van Clover. Je moet er al even slag van krijgen om er een mooi bandje van te maken. Maar het is gelukt, en ik heb genoeg gemaakt zodat ik er meer blokjes kan maken. Ik vind het een heel erg leuk werkje om te doen. En in zulk leuk gezelschap is het nog leuker!!

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk gezelschap, dan kan je dag niet meer stuk. Ik heb toevallig dat boek vorig week bij bol.com gekocht.
    Heb jij wel eens geteld met hoeveel projecten je bezig bent? Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het valt mee hoor, Elly het zijn er maar 8 projecten. Maar een leuke tas erbij zou ook nog wel wat wezen,haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lui wil ik ook wel eens zijn ;-)

    Mooi blokje is het geworden.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's!!
    Maar euuh wat is het stil hier op het weblog?? Sinds dinsdag al niet meer een berichtje....
    Waar ben je mee bezig?? :-))

    Groetjes
    Marietje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!