dinsdag 16 juni 2009

Afmaakdag!

Pardon, ja afmaak in plaats van themadag. Ik ben vandaag naar Jellie geweest. Ze zou bij mij komen, maar het is vaste prik, als wij met z'n tweeën iets afspreken is 1 van onze kinderen ziek. En ja hoor deze keer was Julia ziek. Geen gedonder en ik heb m'n tas in gepakt en ben naar Jellie gereden. Anders hebben we altijd een themadag maar omdat we beiden zoveel projecten hebben, zijn we vandaag maar even bezig geweest met dingen af te maken.

Ik ben bezig geweest met Blue, ik heb mezelf beloofd om deze eerst af te maken, voor ik weer met iets anders begin, bv de Antique Quilt van Guute. ([als dit blog word afgebroken nog een keer proberen dan lukt het wel).Maar vandaag heb ik 6 blokken gemaakt. Ik schiet al aardig op, ik moet nog maar 3 grote blokken, 12 kleine blokjes en nog maar 28 applicatie blokjes, haha. Nou moet toch lukken voor????????? En zien jullie dat leuke koffertje? Die heb ik vanochtend van Jellie gekregen(nog voor mijn verjaardag) en ze heeft er ook een mooie label bij gestitched, is het niet super!!!!!

6 opmerkingen:

  1. Waarom groeit onze lijst met projecten (in de maak en nog te willen maken) toch altijd veel sneller dan dat ons lijst afgemaakte dingen groeit? Je koffertje vind ik helemaal geweldig. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je nog maar zoveel blokken hoeft, dan red je het makkelijk. en super die koffier.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was een tijdje niet bij je wezen kijken, en nu zie ik dus dat je jarig bent geweest. Nog van harte gefeliciteerd en wat een schattig koffertje he? (heb hem namelijk ook).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje, Jacqueline wat hoor ik op quiltles bij Jellie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ja, Klaske, ik ga ook een poging wagen na de zomer. Lijkt me heel leuk. En dan ook nog gewoon naar naailes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is gezellig bij Jellie hoor!!!!!!!!

    groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!