maandag 9 maart 2009

We zijn er weer! Een weekend lang in het zwembad gezeten.Ik moest verplicht in de wildwaterbaan van manlief en kids, vreselijk vreselijk, maar de 2de en 3de keerviel het mee hoor! Ahumm.

Ik ben geen waterrat, (lees: loop liever niet in mijn badpak) dat wilde water, de kopjes onder, de hobbels in de baan, waar je over heen glijd en dan denkt van oja ik heb een rug.Maar ik wil geen spelbreker zijn dus heb ik maar lekker meegedaan. En toen ik het zat was ben ik lekker gaan zitten met het 2de blokje van CWDQ ik had de blokjes thuis geknipt maar op een of andere manier heb ik te weinig rode en blauwe blokjes geknipt. Dom hé? Dus ben ik maar verder gegaan met de hexjes.


Dus ik heb mee wel vermaakt aan de rand van het zwembad,maar na 2 dagen
zwembad heb ik eerst wel weer even genoeg water gezien.We hebben een leuk weekend gehad en zelfs 's avonds nog gepokert!!
Maar eigenlijk waren we gisteravond alle vier toch wel weer blij dat we thuis waren, maar ik denk dat Kitty nog blijer was dat wij weer thuis waren. (Er is goed op hem gepast hoor!!). Kitty is op de weekendtas van DH neer gestreken, alsof hij wou zeggen:"En nu komen jullie niet weer weg".
Vanochtend ging mijn wekker en DH lag nog te slapen, ik zei wakker worden je hebt je verslapen.Bleek dat de stroom eraf was geweest vanaf 12 uur tot ongeveer kwart over 5.
Ik had een batterij in de wekker die heeft het overgenomen, hij liep af op half 7, maar op een of andere wazige manier was het nog maar 10 voor 6.dus waren we vroeg beneden.
Ik denk dat menig mens zich hier in N-O Friesland heeft verslapen vanochtend.
De oorzaak van de stroomstoring bleek een transformatorhuisje van 10.000 volt. Het heeft dus meer dan 5 uren geduurt om het te repareren.
Maar we hebben weer stroom, dus het is weer warm in huis, er kan weer geblogt worden dus ga ik nu even een rondje maken bij de medeblogsters, en daarna mijn CWblokje afmaken.
Na zo'n lekker weekend moet je toch rustig weer opgang komen, vinden jullie ook niet?

1 opmerking:

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!