dinsdag 3 maart 2009

volgende project

Nu mijn sampler sprei alleen nog doorgepit moet worden, kan ik me helemaal op de volgende sprei storten.
Ik kwam een plaatje tegen van de Thimbleberrie club op een of andere site, volgens mij magdaleentje, deze vond ik heel mooi maar ik vond hem eigenlijk best wel duur, en aangezien ik ook al stofjes had gekocht, blauw en roosjes, want daar is mijn moeder gek op, dacht ik bij mezelf. We hebben bij Jellie ook alle blokken zelf getekend dus dan kan ik deze ook natekenen. Dat heb ik gedaan en zelf al een paar blokjes gemaakt. alleenmoet ik nog wat bedenken op de applicatieblokjes. Bij de Thimbleberries zijn die voorbedrukt, maar ik denk dat ik de 30 blokjes zelf ga appliceren.In totaal zijn er 12 blokken van 30 centimeter, en 66 blokjes van 15 centimeter.
nou, dat moet lukken voor maart 2010!
Mijn moeder vroeg gisteren al of ik nog meer projecten had behalve mijn Civil War.
Ja ik ben bezig met CWDQ , de New York Beauty, de Mistery van het Quiltersgilde(waar ik met smart op zit te wachten) en oeps... niet vergeten ook nog mijn hexagonnetjes.
. 15 rozen van manlief omdat we 15 jaar getrouwd zijn. Dus we nemen er 1 op!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!