woensdag 8 september 2021

Ús grutte kameraat Rio

 

Zondag had ik het over onze grote vriend Rio, vanochtend besefte ik dat ik het nog nooit over hem heb gehad.

Maar zolang we hem hebben vanaf 1 november heb ik niet meer geblogd dus tja…

Rio is kwart Labrador , en driekwart kooiker en bovenal een pop😎

Rio kregen we als pup van 11 weken en is 14 Augustus 2 jaar geworden.



Natuurlijk gaan we regelmatig een blokje om.


En dat is hier in deze omgeving helemaal geen straf😉

En dat maar 3 km vanaf Dokkum.
Gisteren hebben we samen het kabouterpad gelopen, even bij de centrale As oversteken….

En dan de kaboutertjes weer volgen.

Nou vind ik de herfst vreselijk, ben meer het zomertype en het liefst van die snikhete😎,
maar ik vond dit best een plaatje.

Oant de folgende keer!
Tot de volgende keer!


1 opmerking:

  1. Thank you for the talent that allows you to write interesting and engaging articles and blog posts. Gambling online offers a huge selection of games that you can try out for free first.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!