vrijdag 8 februari 2019

Sil ik of sil ik net??....

Vorige week vond ik in mijn atelier dit mooie doosje....


Inhoud: 52 blokjes van de Dear Jane....

Bij het doorbladeren van het boek zag ik dat ik mijn aller eerste blokje op 27 april 2010 heb gemaakt.
De laatste ergens in 2015......
Van stofjes met antieke roosjes, gekregen met verjaardagslapjes of opgespaard.
En ik moet eerlijk bekennen, vind het zonde dat het blijft liggen, er zit al best wat werk in.
En wel grappig wat ik er allemaal bij heb geschreven.
Het begint eigenlijk weer te kriebelen.
En heb er weer eentje gemaakt, en de tweede ligt op de rol..

Als ik nu gewoon probeer om er eentje of twee per week te maken, heb ik ook weer een leuke update voor mijn blog.


Noflike freed!
Fijne vrijdag!


 

12 opmerkingen:

  1. Ja moet je doen, komt het goed met je blokjes.
    We hebben allemaal van die werk stukken die blijven liggen he.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de lat niet te hoog leggen, anders is de lol er weer gauw af. Zo zie je maar, wie wat bewaart heeft wat馃槈

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor!
    Ik moet de mijne ook ooit eens afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een quilt met een verhaal. Veel succes met afmaken. Dat moet lukken met zo een mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nooit te laat om het weer op te pakken.
    Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Piep

    Oh oh je laat me denken aan dat doosje...
    Hoeveel zou ik er al hebben?


    Goh goh girl

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Dear Jane met zulke mooie stofjes afmaken is een goed idee en regelmatig posten is een goed idee (moet je horen wie het je zegt :-). Win win situatie dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al is het maar 1 per week, om het leuk te houden.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, en ik vind het ook heel gezellig als je weer zo nu en dan dingen op je blog laat zien Klaske! De stofjes zijn inderdaad prachtig voor de Dear Jane. Hopelijk motiveert het je om hem onder je handen verder te zien groeien. Veel plezier met jouw Jane.Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja Klasje, mar wer oan 'e gong! Ik wie beg没n yn 2000 en ferline jier 2018 is hy dan echt 么f. It is de muoite wurdich!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Af en toe een blokje maken dan komt hij toch eens af !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!