zondag 3 januari 2016

Hoe ist mei dyn ljochtpuntsjes????

Deze vraag is me de laatste tijd menig keer gevraagd *Ü*
Voor ik hier over vertel, wil ik  jullie eerst een gelukkig nieuw jaar wensen, en dat het een creatief jaar met heel veel lichtpuntjes voor iedereen wordt!!

Het is ondertussen 8 maand terug dat ik voor het laatst op mijn blog heb geschreven..
Maar heb  niet stil gezeten hoor.
Mijn "Ljochtpuntsjes"schieten niet echt op, had het even te druk met andere dingen afgelopen jaar.
"Hindert neat Mem",zegt zoonlief, ik ha it noch net kâld. ;-)
Er ligt wel steeds een blokje op de blokken rol, dus heel langzaam word er toch aan z'n sprei gewerkt.
Uiteindelijk gaat het goed komen hoor! ;-)
Vorig jaar heb ik samen met mijn mem een logquilt gemaakt.
Een beginnerscursus log-cabin geven en zelf geen logcabinquilt hebben, kan niet hé?!
Mem is geen quiltster, dus ik vind het reuzeknap van haar dat ze me wou helpen.
Elk achter een naaimachine, en naaien maar...
Ik heb haar nog niet met het quiltvirus kunnen besmetten, maar mischien komt dat ooit nog eens :-)
De quilt moet nog doorgepit worden, maar ja, had eerst andere dingen te doen vorig jaar...

En daar ga ik deze week meer over vertellen.
Eerlijk waar, want dat heb ik vorig jaar een paar dames beloofd.
En wie beloofd en niet zal doen.....

Noflike snein!!
Fijne zondag


17 opmerkingen:

  1. HOERA!!! Eindelijk weer hier een berichtje!!!!
    Voor jullie ook een voorspoedig gezond en gelukkig jaar met veel mooie quilts.
    Wie weet tot ziens in Ureterp?
    Gezellige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig weer een blogje van jou.
    Een lig cabin blijft een prachtig patroon. En met de quilt van je zoon komt het ook helemaal goed. Volgend jaar hebben we misschien wel een echte winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zijn net echt lichtpuntjes, goed gevonden. Wat is de log cabin mooi geworden. Vooral doorgaan met bloggen Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn, weer een bericht van jou! Ik wens je een heel fijn, gelukkig, gezond en creatief 2016!! En je logcabin wordt prachtig. Een patroon dat ik ook ooit nog eens moet gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha do bist goed bezig...sil earst efkes in blokje om...miskkien straks ek mar wer in blogje meitsje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk weer een blogje van je te lezen en ook voor jou een goed gezond en creatief 2016. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je weer even terug bent op het blog. Jij ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.
    En die logcabin ziet er prachtig uit.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste wensen voor 2016.
    Leuk dat je terug bent.
    Mooie werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor 2016 De blokjes voor je zoon worden erg mooi. Ik ben benieuwd waar je verder mee bezig bent. Leuk om weer een blogje te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig, je ziet echt de lichtjes in de quilt. Wat bijzonder om samen met je mem aan de log cabin quilt te werken. Hij is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo fijn even weer eens wat te lezen hier.
    Op FB zag ik je wel langs komen
    Mooi de Log cabin, en dan samen met je Mem.
    Ook de bester wensen in het nieuwe jaar. Het gaat al weer vlug, dag 3 bijna voorbij
    Oant sjen hjir op it blog
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig Nieuwjaar en succes met het quilten
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je er weer bent, succes met al je mooie projecten en ook voor jou en al die je lief zijn de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig dat je hier weer bent Klaske! Ook voor jou de beste wensen voor een goed, gezond en creatief 2016, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je er ook weer bent net als jij heb ik vorig jaar mijn blog verwaarloost maar met het nieuwe jaar voor mijn blog een nieuwe naam en nieuwe onderwerpen
    Echt een nieuwe start

    Maar ik blijf je wel volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha eindelijk !
    Mooie logcabin quilt in mooie warme kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!