donderdag 14 januari 2016

Een vriendje voor Kitty..

Het was vandaag weer mijn beurt om een blogje voor het quiltersgildeblog te schrijven....
Het gaat over het doorpitten van ; It sintsje yn hûs'...

Weet je nog? In september 2012 had ik de top al klaar *Ü*
Als je het wilt lezen, kun je Hier klikken ;-)
En ga ik jullie hier een foto laten zien van Kitty's nieuwe vriendje..

Wat een schatje hé!!
Heeft mijn beppe (oma) speciaal voor mij gehaakt.
Hij krijgt een speciaal plekje in mijn nieuwe atelier.
(Maar daar later meer over ;-) )
Maar heb zelf vorige week ook niet stil gezeten hoor!
Kon geen kant op met de ijzel, dus dit blokje voor de beginnerscursus gemaakt.

En het laatste blok voor de sampler is haast klaar, die neem ik morgen mee naar de bee van 'De ferknipte froulju', en als het goed is kan ik die 4 stukjes er mooi aan naaien..
En kan ik beginnen met de sashing..

Maar je begrijpt, als je het blogje bij het quiltersgilde hebt gelezen, dat er dit jaar heel doorgequilt moet worden bij mij..
En mag ik eindelijk weer met iets nieuws beginnen ;-)

Noflike tongersdei!!

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Gauw doorquilten hoor!
    Het blokje met oren vind ik ook Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat blok met het konijn in de logcabin techniek.
    Wie heeft er niet tops liggen om door te pitten? Al hoewel de meeste tops hangen bij mij en roepen -maak me af!
    Succes en gezellige avond.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig, dacht eerst aan een jong katje, maar deze levert minder werk op en succes met je quiltwerk, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat belooft veel moois voor ons aan updates, Klaske!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!