zondag 23 november 2014

Gelukkig heb ik een 'brijsieder' ;-)

Zo, snoer voor fototoestel en een stukje tijd gevonden om een blogje te schrijven ;-)

Was deze week een beetje in de dub...
Ga ik naar de bouwmarkt om lange latten?
Neem ik hem mee naar de bee zodat er misschien wat dames helpen kunnen met rijgen?
Of gooi ik de boel hier op tafel?
Ik weet er zijn dames genoeg die me met alle liefde willen helpen....
Maar heb hem hier op tafel gegooid, geen gedoe met lange latten die aanschaft  moeten worden, en kan ik de quilt op de bee laten zien....
De klos rijggaren en de halvemaannaald(noem je dat zo?) in de aanslag...
Een heerlijk mosterdsoepje tussendoor...
(Nee, de kop is leeg hoor, was alleen maar voor de foto ;-) )
En na een tussenstop voor overleg met Jellie, en whatsappende vriendinnen..
Kwam er weer dat hulpje aangeslopen ;-)
Kon niet missen hé?!
Best wel schattig voor op de foto...
Maar opschieten?????
Gelukkig had ik een 'brijsieder'  ;-)
( manlief die wel eten wou koken)
Dus na een gezellig dagje samen met Jillz, kon ik de quilt op de bee showen...
En  het doorpitten kan beginnen,

Maar daar heb ik een ander hulpje voor!! ;-)

Morgen meer over de bee.

Noflike jûn!

11 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je overal hulpjes bij hebt. Heb je nog snel gedaan, het is een hele klus zo'n grote quilt dubbelen. Ik heb nu al twee keer een quilt met latten gedubbeld, vind het super op die manier. Heel veel succes en plezier met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is hij geworden en wat en vreselijke klus is dat toch dat rijgen. Je zou bijna geen grote quilts meer maken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brijsieder, noem je hulpje zo.
    Zal ze wel een bordje brij willen hebben denk ik
    Word een mooi quilt voor je famke
    Noflike jûn
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Annie die brijsieder daar bedoel ik mijn man mee die toen wel even voor me wilde koken omdat ik het druk had :-)

      Verwijderen
  4. Altijd gezellig, sandwichen met een kat bij de hand, hij is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele klus geklaard. Fijn dat je zo'n fijne hulp had

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa die hulpjes maken een groot verschil. Zowel die met 4 pootjes en 2 pootjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de top mooi geworden Klaske. Succes met doorpitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed om de top zo zonder te spannen door te rijgen, dat ga ik ook eens proberen, ben altijd bang voor ruimte, maar misschien door de zwaartekracht trekt het glad.Mooie top overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha van de wal in de sloot geholpen, wél met liefde dan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!