zondag 21 september 2014

Hard gewerkt, en een nieuwtje...

Afgelopen donderdag stonden de tassen weer klaar ...
 Klaar voor de maandelijkse bee.
Maar heb niet veel foto's gemaakt, had mijn dag niet echt, o.a fototoestel vergeten...
Maar de loper van Klazien wel gekiekt met mijn mobiel.

Ook Marjan had een mooie Affo!!

En Jelly (zonder blog) heeft haar klosjesquilt ook af.

Anneke heeft ook hard gewerkt aan haar omslagdoek, en krijgt het nu niet meer koud, want hij is nu af!!
Helaas geen foto gemaakt...
Zelf heb ik hard gewerkt aan de quilt voor 'myn famke'....
Laat me het zo zeggen, het einde is in zicht, ik denk nog 5 blokken als deze af is :-)...

En toen kwam ik onderweg terug er ook  nog achter dat ik mijn mobiel was vergeten in 'De Markant'...
Dus thuis snel een hapje eten, en toen maar snel weer in de auto voor een ritje 'Ljout' om de mobiel op te halen, want tja, daar kunnen we tegenwoordig niet meer zonder hé?! ;-)

En nu nog een leuk nieuwtje..


Nee, ik en mijn gezin niet, daar doen we eerst maar niet aan ;-)
Maar Jellie van de 'Quiltkoffer' haar droom komt uit!!
Ja, het is echt waar. Mijn droom wordt werkelijkheid. Vanaf de Doorvaart varen we door naar een echte winkel in het centrum van Dokkum. Vanaf 1 oktober zullen wij jullie welkom heten in de Hoogstraat 30, 9101 LJ Dokkum (centrum Dokkum). I.v.m de verhuizing is atelier de Quiltkoffer aankomende week van 24 t/m 26 september gesloten! In de Hoogstraat zitten we gezamenlijk met Else van opdevlakte en Dineke van Kleitaal. We zullen gezamenlijk dit pand tot leven brengen, door hier cursussen en workshops te geven en te werken. De combinatie van verschillende werkruimtes en winkel in een enkel pand maakt een bezoek aan MOOIwerk Dokkum tot een unieke belevenis.Ik hoop jullie vanaf 1 oktober allemaal welkom te heten in de Hoogstraat.

Dus ik zou zeggen, nog een weekje wachten, en ga dan maar eens een kijkje bij haar nemen!
Jellie, succes in je nieuwe winkel!!

Noflike snein!!


8 opmerkingen:

  1. Heel fijn voor Jellie haar droom kan verwezelijken, als we eens toeren een reden om Dokkum eens op te zoeken. Jullie hebben mooie quilts en omslagdoek gemaakt op de bee. Jij succes met je laatste blokjes. Fijne zondag Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat sneu dat je weer terug moest, maar de bee was in elk geval gezellig. Je quilt voor je famke schiet nou toch echt op en zal prachtig worden, met zoveel liefde gemaakt, kan dat niet missen! Ik ga zeker kijken bij Jellie, helemaal top zo'n winkel vlakbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig de bee. daar werd veel moois gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt meer foto van mijn sjaal dan ik zelf ;).
    niet aan gedacht. lol.
    leuk blogje, mar no gean ik koessen, trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, dat is ook wat, moest je terug voor je mobiel... het was beregezellig op de bee, ik heb weer genoten van het gezelschap en de mooie werkstukken.
    Heerlijk voor Jellie dat haar droom uit gaat komen! Natuurlijk zullen we haar nieuwe adresje graag bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezxellige en mooie projecten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een aparte dag met allerlei gebeurtenissen ! Je liet toch weer mooie en gezellige dingen zien !
    Hexagonsleutelring is nog steeds in actie met dit mooie weer .
    We zitten er niet meer ,zijn nu wat aan de schoonmaak , wel met iets te drinken op het terras n.b.!
    groetjes van R & R.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig heb je de mobiel weer :)
    en toch gezellige foto's gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!