maandag 30 juni 2014

Nu moeten jullie niet gaan denken..

Dat ze aan het haken is onder het voetballen hoor!
 Nee hoor, ik was de blokken aan het voorbereiden voor de quilt van 'myn famke'....
Jillz dacht even dat ik daar niet toe in staat was onder Nederland- Mexico...
Maar het ging prima, alleen met Jillz op je schootbordje schiet het niet erg op ;-)
Dus vanmiddag nog even de laatste blokken tekenen..
En voila, de blokken getekend..
Nog 17 blokken in elkaar zetten ( en één kompas)en ondertussen bedenken met wat voor rand ik de quilt ga afwerken..
Jullie weten waar ik de komende weken mee aan de slag ga...
Er is mooi weer op komst dus de omslagdoek kan nog wel even blijven liggen ;-)

Noflike jûn!!

11 opmerkingen:

  1. Ik ben heel nieuwschierig hoe het eindresultaat zal zijn. Je kan weer vooruit Klaske!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief hulpje heb je ;)
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne assistent heb je daar, veel plezier met naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk is dattoch zo'n schatje erbij, de mijne ligt ook het liefst bovenop me....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met deze hulp en een flesje 'fris' komt het helemaal goed,net als met de rand.
    Succes!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met patchen. Jij verveelt je niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk met zo'n assistent erbij! veel patchplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed zo hij komt af deze zomer wat zal dat heerlijk zijn.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet echt handig maar wel heel gezellig zo'n hulp!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij kunt gaan aftellen met de blokken, ik hoop dat je naald vleugels krijgt en door je patroondeeltjes vliegt en dat Jilzz je belangstellend mag volgen maar niet van je werk houden, behalve om zo nu en dan een slokje van je biertje te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gezellig hoor, met zo'n lieve en goeie hulp als Jillz :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!