maandag 10 maart 2014

Gezellig dagje uit!

Afgelopen vrijdag was het weer zo ver...

De regiodag van het Quiltersgilde in Ureterp..

Elk jaar weer een dagje om naar uit te kijken..
Ik laat alleen foto's van de show en tell zien..
Want als ik een foto laat zien van het werkje is het geen verrassing meer voor diegene die komende vrijdag gaan hé?!
Jellie Riemersma, die vorig jaar afscheid nam als regiovertegenwoordigster, zat nu gezellig in de zaal, maar had een mooie quilt mee genomen.
Klaasje Meijer, ook oudregiovertegenwoordigster zat tegen over Jelly in de zaal.
Ook zij had een prachtige applicatiequilt bij haar.
Een detail van deze schitterende quilt, ik geloof dat ze 2 jaar over deze quilt heeft gedaan.
Ook Klazien Hoomans had een quilt bij haar.
Klazien staat vrijdag voor het laatst op het podium als regioleidster, zij neemt ook afscheid, maar ik zit er niet over in dat ze volgend jaar het ook vanuit de zaal zal mee beleven..
S'Middags na de show en tell en overheerlijke lunch gaf Petra Prins een show en tell over haar antieke quilts.
Een klein piepje van achterkant podium..
Die friese stof is natuurlijk niet van Petra Prins haar antieke quilts, maar van de quilts van de Friese regio hé?! ;-)
Ach vooruit, een klein voorproefje van de show en tell van Petra Prins en Nel..

Nou dames die vrijdag nog een leuke dag in het verschiet hebben, heel veel plezier!!

Riekje, Ingeborg en Klazien, bedankt voor de gezellige dag!!

Noflike jûn!!

En dames die vrijdag gaan, neem wat mee om te showen hoor, want ik had het idee dat er anders veel meer geshowd werd.En het is zo leuk om andermans werk te bewonderen!!
Nu had ik deze keer niks af om te showen, maar ik ga er voor, om volgend jaar een AFFO mee te nemen..

8 opmerkingen:

  1. Was een super gezellige dag en leuk om jou gezien/gesproken te hebben! Mijn dag kon niet meer stuk (lol).
    Jouw foto's zijn mooi geworden-zelf zat ik te schuin voor 't podium om goede foto's te maken.
    gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maakt iedereen toch mooie dingen. De Tweets van Klaasje zijn prachtig! Die van mij zitten nog te suffen in de kast omdat ik maar niet kan bedenken hoe ik ze wil afwerken *frons*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit. Ik zou aankomende vrijdag maar helaas kan dat nu niet doorgaan, door jouw foto's toch even sfeer kunnen proeven. Volgend jaar weer van de partij.
    Groetjes Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk genoten dus! Succes met je ufo! Knuf
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zijn deze regiodagen toch. Echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er allemaal geweldig en mooi uit. Kan me voorstellen dat je er enorm van geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je nog geweest bent. Ik ga vrijdag
    Djoekie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige show&tell! Jullie hebben een heerlijke dag gehad vorige week, wij met een andere show&tell hebben ook erg genoten van deze unieke dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!