maandag 16 december 2013

Hé hé..

Daar was ik dan weer even, had het even erg druk voor de Maretakmarkt in Baard.
Had het jullie vorige week al verteld dat Miranda me had gevraagd om haar lege plekjes in de kraam op te vullen...
En toen moest ik, nou ja moest, was toch wel vrijwillig hoor, in korte tijd zorgen dat ik wat had om haar lege plekjes te vullen..
Na samen heel veel spulletjes te hebben gemaakt...Ja, Kitty heeft ook goed geholpen ;-)
Was het zover en kon ik samen met Miranda samen op de markt staan. 
Was wel spannend hoor, heb nog nooit met mijn eigen gemaakte spulletjes op een markt gestaan, laat staan verkocht..
Nou hebben we beide wel iets verkocht, maar waren het er toch wel heel veel kijkers, maar ja dat mocht de pret niet drukken..
We hebben een beregezellige dag gehad!!

Nou heb ik toch nog wat spulletjes over gehouden, dus heb ik een extra pagina op mijn blog aangemaakt om mijn spulletjes te verkopen.
Neem gerust een kijkje..

Nu had Miranda ook een heel erg leuk stofje te koop, waar ik wel een hele leuke bestemming voor wist, maar daar de volgende keer meer over :-)

Oant moarn of oaremoarn!!

5 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo'n kerstmarkt. Ziet er gezellig uit.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad! Ik ben benieuwd naar je plannen met het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kraam hadden jullie, jammer dat je niet zoveel verkocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas was ik dit jaar niet in Baard. We maakten er meestal een middagje kerstmarkten van eerst Baard en dan Harlingen. Maar ja dit jaar was het het zwembad in Burgum waar we heen moesten. Kraam ziet er super gezellig uit.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!