donderdag 15 augustus 2013

Vandaag weer Bee!!

Vanochtend eerst een foto gemaakt, van een vol gepropte tas...


En een foto van het begin van de zigzagrand voor de Love Entwined..
En bleek dat de stukjes net wat te groot waren, gelukkig heb ik deze alleen maar aan elkaar genaaid.
Dus had ik ook direct een werkje op de bee waar ik mijn kop niet zo bij hoef te houden ;-))
De lijntjes van de stukjes papier knippen.

En toen was ik er klaar voor, ik naar de bee..
En mijn fototoestel op tafel laten liggen :-(

Dus als je meer foto's wilt zien van onze gezellig bee vandaag, kijk dan even bij 
Zij schrijft vandaag vast een blogje met heel veel foto's over de bee.

Noflike tongersdei!!

Nou heb ik in het vorige blogje verteld dat ik alles heb geneedleturned, maar dat is niet helemaal waar. Sommige rondjes wel, maar voor sommige rondjes heb ik ook van die metalen ringetjes gebruikt *Ü*..
En in mijn zigzagwieberkes zitten papiertjes, maar die haal ik er weer uit voordat ik het appliqueer.

15 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg mooi uit. Jammer ddat je het dan net iets te groot had. Fijne avond Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enfin allerlei technieken door elkaar! En mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, zo'n Bee. Ziet er mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed plan om de papiertjes eruit te halen voor het appliceren. Ik twijfel nog hevig of ik de zigzagrand wel ga doen, gelukkig loop ik nog wat achter en kan ik nog even nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al vreselijke bewondering als iemand in staat is om de LE te gaan maken. Ben nog maar een beginner en dan ist echt ongelofelijk moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe het met de vlieseline en op de apliquick manier, maar loop gelukkig ook nog een stuk achter en kan er nog een poos over nadenken.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat eengoed begin van de applicatierand. Hij ziet er zo mooi uit. Ik moet er nog aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig wordt je rand en wat een gezellige bee en je tas wordt ook door haar bewonderd! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Metalen ringetjes? Die ken ik niet. Zet je die ook een keer op de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig,je hebt je tas in gebruik.Nog geen jaloerse reacties van dochterlief???
    Succes met je rand-balen dat ie net even te groot was.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker even bij praten op de bee. Dat is altijd gezellig.
    En die super coole tas van je heeft weer goed zijn werk gedaan dus.
    Die zigzag rand is niet makkelijk. Daar weet ik alles van. Ben er twee hele dagen mee bezig geweest.
    Dus veel succes ermee.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je had helemaal geen tijd om foto's te maken, jij hebt zitten knippen voor het goede doel ;)
    Het was weer heel erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een project ben je weer aan begonnen. De kleuren passen weer echt bij jou. Mooi hoor. Ik heb al bij Conny gezien wat een priegelwerk al die zigzagjes zijn. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt me een hele uitdaging en zie ook andere er mee stoeien. Maar goed dat je er op tijd achter kwam dat de zig zagjes iets te groot waren.
    succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!