zondag 28 april 2013

Markante quiltfroulju...

Toen ik deze week bezig was met de blokjes van de bloggersquilt, bedacht ik me dat we als bee-genoten toch aardig vertegenwoordigd waren in het sturen van ons favoriete blok naar Jacqueline voor de bloggersquilt.
Dit is mijn uitvoering van Anneke haar blok:


 En Tineke haar blok:

En Gerda:


En dit blok had ik zelf gestuurd:

Ook Conny heeft een blok gestuurd, maar daar word nog aan gewerkt hoor!
Ik loop al weer aardig in, ik geloof dat ik nog 2 achter loop, dus het valt mee ;-))
Nu eerst maar weer eens aan de slag foar myn famke ;-))

Noflike jûn!!

17 opmerkingen:

  1. Leuke blokken hebben jullie gemaakt voor de bloggersquilt.
    Moet je niet eerst het kroontjesblok klaarmaken voor dinsdag? Dan kun je het voor het raam hangen!
    Succes met de quilt foar je famke.
    gezellige dagen
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van al deze blokken (en de zon buiten) word je toch heel erg vrolijk. Ben benieuwd naar de gene die je nog gaat maken. Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt er een prachtig kleurig geheel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allemaal stuk voor stuk mooie blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat jullie zo vertegenwoordigd zijn. Mooie blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Que bloques tan coloridos y alegres!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig al die mooie blokken. Erg leuk dat jullie er allemaal aan mee doen. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit gaat een mooie kleur rijke quilt worden Klaske..
    ik vind je blokken mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liz oeral wat mei achter...blogjes lêze en skrieuwe en ek mei de blokjes...
    sels mei kofje drinken...bin no krekt oan myn twadde bakje ta...
    mar dyn blokjes binne oesa fleurich.
    nog slagge juster ;) ? (mei buuf praat, LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk wordt jouw bloggersquilt Klaske. Het viel mij ook al op dat de Markante dames hun beste beentje voorzetten met deze quilt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En dat allemaal in de mooie kleuren van jou!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LOL, wat leuk, we zijn wel heel goed vertegenwoordigd als Màrkante Quiltfroulju, dat had ik me nog helemaal niet gerealiseerd.
    Wat heb je toch een mooie blokken, Klaske, succes met het Kroningsblok van Conny.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!