vrijdag 5 april 2013

Het 4e blok..

 'Foar myn famke' is klaar...
Het word zo al een leuk geheel hé?

Blok 5 is in de maak, maar dit weekend eerst maar eens met wat anders aan de slag..
Alhoewel..
Ik vind het toch wel heel erg leuk om met deze quilt aan de slag te zijn hoor!
Moet bekennen dat ik het eigenlijk ook niet heel erg vind dat de rest op een zacht pitje staat ;-))
Maar om het voor jullie niet al te saai te maken, zal ik dit weekend toch maar even met iets anders aan de slag ;-))

Noflik  wykein!!

22 opmerkingen:

  1. Het 4e blok is prachtig. En mij verveel je er niet mee als je volgende week weer van die mooie blokken laat zien. Doe lekker waar je het meest zin in hebt. Prettig weekend, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en kreas.
    Noflik wykein
    Groetnis ANNie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.
    Het wordt een pracht geheel
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel van die vrolijke kleuren! Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij mag je doorgaan, dit wordt ontzettend leuk! Wat je ook gaat doen, veel plezier ermee, als je zover bent komen we natuurlijk graag langs om te genieten van je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blok en ik ben helemaal flieft op de kleur van de quilt.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!!! en de combinatie van kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee joh, gewoon doen wat je leuk vind. Ik vind het al heel leuk als je weer een blokje klaar hebt hoor, maak niet uit dat het een zelfde blok is. We tellen gewoon leuk mee ;-)

    Goed weekend
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe kan dit nou ooit saai worden????? Wat weer een prachtig blok!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk. Hebben deze blokken ook een naam?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet ik niet Lia, ik heb het patroon uit een quiltmania.

      Verwijderen
  11. Wat een mooi blok is het. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moopie blokken van mooie stofjes.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk geheel? Ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik snap dat je hier aan door wilt werken Klaske. Mooie frissen kleuren en een leuk patroon. Weet je toevallig ook net nr. van die quiltmania waar het instond nog? groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gewoon maken waar je zin in hebt, op een laag pitje betekent dat het gewoon doorsuddert en dat kan ook wel eens handig zijn. Mij stel je niet teleur als je voorlopig alleen maar hierover zou bloggen.
    Ik heb gekeken of ik de namen voor de blokken kon vinden maar ik vond alleen maar blokken die er heel erg op leken of waarbij de verhoudingen anders waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Красивые блоки! Гармоничные цвета!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige quilt maak je ben gelijk volger geworden ben zelf pad begonnen met quilten kom zeker vaak bij je langs
    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat wordt een leuke frisse quilt. Er zitten een paar erg mooie blokjes in. Enne.... gewoon doen waar je zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige lieve blokjes. Ze zal er wel blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kleuren! Blokken ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!