woensdag 25 april 2012

Weten jullie nog?

Dat ik in dit blogje vroeg voor mijn dochter over spinneweb maken?
Nou, ik moet jullie namens dochterlief bedanken voor jullie tips..
Ondertussen is ze bezig op school met haar pop en spinneweb..
Heb haar gevraagd of ze even een foto wou maken, nou dat was geen probleem.

Ze heeft draden op karton gespeld, en nu is ze bezig om het web te knopen...
Als ze klaar is zou ze weer een foto maken, ga ik dan het wat, hoe, waarom uitleggen van de pop en het spinneweb...
Stuurt ze me ook nog een leuke foto toe omdat ze toch bezig was om foto's te versturen..

Heeft ze gemaakt met haar mobiel toen ze zocht naar een plastic tas...

Je snapt wel dat ze blij is dat ze dit schatje vorig jaar op haar verjaardag heeft gekregen toch?

Oant de volgende keer, ik ga nog even een stukje pitten...
Of zal ik verder met mijn, ja hoe heten ze ze eigenlijk blokken..
(Eerst maar eens een naam bedenken, dan weten jullie ook waar ik het over heb;-)))

Noflike jûn
Fijne avond

4 opmerkingen:

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!