vrijdag 18 maart 2011

Borduurtje

Gisteren deed ik mijn laptop aan, en het eerste wat ik dan doe is kijken in mijn google-reader of er iemand een nieuw berichtje heeft geschreven. Hoezo verslaafd?!?!
Maar goed, Simone van Soedidee gaf een digitaal patroontje van haar borduurtjes, als je de 200ste volger werd.
Nou stond ze wel in mijn reader, maar ik heb me bij haar aan gemeld als volger....
En ja hoor de 200ste,  ik kreeg een mailtje dat ik een patroontje uit mocht zoeken. Ik kreeg direkt al een een patroontje van "prik", en heb het patroontje uit gezocht van het speldekussen hiernaast op de foto.(Heb een foto van Simone haar blog geleend)..
Dank je wel Simone, ik ben geen superborduurster, maar ik vind deze heel erg leuk, dus die zie je binnenkort wel op mijn blog verschijnen!!

En ja, vandaag was het regiodag van het quiltersgilde......
Maar uhhhhhh, maar even geduld, daar later een verslagje van, want van zo'n leuke dag wil ik ook een leuk verslag van op het beeldscherm;-)) de dames van de bee hebben niks teveel gezegd, dat het een leuke dag zou worden!

Fijn weekend en tot gauw!!!!

Ennuuuuh Klazien heb je gezien dat je in het rijtje staat??;-)))))


12 opmerkingen:

  1. Dat zijn de leukste verrassingen!! En deze verslaving is niet ho heel erg hoor!! succes met borduren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een gelukkig toeval voor jou. Aan de slag dan maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke verrassing! Dit borduurtje lukt je vast wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij even geluk gehad, je hebt een heel leuk patroontje uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bofferd, dat is een leuk patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je boft maar met zo'n mooi patroontje. Veel succes met borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je leuke patroontje!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou jij boft ! Wat een enig borduurpatroon ! Lekker om te doen in het zonnetje, groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijs je hebt een erg leuk en mooi patroon uitgekozen en natuurlijk veel plezier bij het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met dit hele leuke patroon.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!