zondag 5 december 2010

Jantsje....

Het is vandaag 5 december, die staat in het teken van de beste Sint, maar ook voor de update van Jantsje.
Dit zijn 2 blokjes, maar ik had er echt meer gemaakt, maar waar ik die heb te liggen????
Als ik ze vind laat ik ze jullie zien......

Het bovenste blokje gebruiken ze ook voor de siggy!
Ik denk dat dit mijn laatste update is, tenminste, op de vijfde van de maand.
Ik maak zo nu en dan een blokje, en dan laat ik hem gewoon zien wanneer ik wil, vinden jullie vast niet erg?

Ben op het moment aan het achteruitnaaien, zal het jullie van de week laten zien waarom......


Fijne 5 december allemaal!!!!


19 opmerkingen:

  1. Leuk die stofjes die jij voor Jantsje gebruikt. Geeft weer een heel ander effect dan de stoffen die er meestal voor een dear Jane worden gebruikt. Het wordt nu al weer een echte Klaske quilt. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar dat je die blokjes kwijt bent. Dat overkomt mij ook zo vaak! Zou het zijn omdat we gewoon té veel stofjes en werkjes hebben? Ze komen vast binnenkort weer boven water.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blokjes heb je gemaakt en ja, ik ben mijn CWQ blokjes ook wel eens tijdelijk kwijt. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blokjes en je hebt groot gelijk dat je ze ons de volgende keer gewoon laat zien, ik doe ook niet meer mee met allerlei updates, laat alles maar komen ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze twee zijn alvast leuk, die anderen vind je nog wel!
    Ik bekijk je Jane-blokjes ook wel op een andere datum en niet alleen de 5e, hoor!;)
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blokken zien er leuk uit, de rest vind je vast nog wel weer.
    Fijne zondag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk bij jou een siggyblok te zien. Mooie blokjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk vind je de andere blokjes nog. Zelf heb ik ook besloten om te laten zien als ik weer wat af heb en niet op een bepaalde dag, dat geeft teveel druk en tenslotte is het toch een hobby nietwaar.
    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blokjes heb je gemaakt. Je laat ze gewoon maar zien wanner ze af zijn hoor. Fijne Sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben heel benieuwd wat je bedoeld met achteruit naaien.
    Fijne zondag.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie blokjes en hopelijk komen de andere ook nog uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie blokjes weer, hopelijk vind je de andere nog.
    Groetjes Anneke ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie blokken heb je gemaakt, en nee hoor niet erg dat je update wanneer je maar wilt. Het is waar jij je het pretiigste bij voelt zeg ik altijd. Ik kom toch wel langs om te kijken naar die mooie blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja waar heb je die gelaten! Want dit zijn twee leuke blokken van jouw Jans, maar twee is niet veel! Ja als het niet uitkomt, dan zul je gewoon je eigen gang moeten gaan, maar het is anders wel handig zo'n stok achter de deur of heb jij die niet nodig? Fijne zondag, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie blokjes......en ja waar blijven dingen toch.....!! ;0))
    Succes met je stofverven, ziet er spannend uit.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel vervelend die blokken die hun eigenweg gaan zoeken. als je nu maar door heb gegeven dat ze bij mij welkom zijn LOL
    je vindt ze wel weer hoor .
    spannend dat sneeuw verven.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie blokjes en ik ben best nieuwsgierig naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schatjes zijn het!!! Oeps, achteruitnaaien, joh dat komt bij de beste naaisters voor hoor, gewoon volhouden!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!