zondag 3 oktober 2010

Vriendje voor Kitty...

 Ik was gisteren aan het opruimen in de hobbykamer, en toen kwam ik nog een patroontje tegen waar ik ooit een fleeceknuffel voor A-J van heb gemaakt.
Ik dacht: Ik heb nog wel wat leuke stofjes laat mij daar maar eens een leuke knuffel van maken, heb toch niks beters te doen,haha.
Resultaat geslaagd, vind Kitty.......(en ik ook hoor!!)
(We hebben deze week piepschuimparels in de spouwmuur gekregen, en de mannen hebben een jutezak vol voor me achter gelaten, dus een lichtgewicht knuffel!!!)


19 opmerkingen:

  1. Leuke knuffel! Die heb ik een paar jaar geleden ook gemaakt voor onze jongste DS van fleecestof. Zo te zien vindt Kitty het wel prima. Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi........:) wat een leuke knuffelpop.........
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke knuffel en zo te zien vind Kitty het ok prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke knuffel. Daar gaat vast mee gespeeld worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't is een lieverd (ja, Kitty is ook een lieverd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een leuke knuffel en zo te zien is hij helemaal geaccepteerd prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke knuffel en zo te ien heeft Kitty hem geadopteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, die Kitty boft maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig een leuke én lichtgewicht knuffel voor Kitty!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bofkont is die Kitty weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zie je vaak, een hond die vrijwillig op een poes ligt, en dat de poes het aksepteert. Kitty is toch een lieverd. groet liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Kitty

    Zo krijg je nog eens wat als het werk-volk wat laat liggen. Leuk. Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb jij een makke kat, dit zou Sifra dus nooit en te nimmer toelaten, lichtgewicht knuffel of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een onwijs leuke knuffel zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is ie nou voor Kitty, of toch voor iemand anders? Leuk is ie in ieder geval wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhh wat een lief dierendag cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh gossie wat een schatjes. Vertederend om te zien.
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!