vrijdag 8 oktober 2010

PFFFFFFF....eindelijk verder met Beppe's BOM

Tjonge jonge, het is effe een werkje maar dan kun je ook weer voor uit!!!
Ik heb de malletjes van de sterreblokjes van Guute's (Beppe's) bom eindelijk op de stof getekend, en die kunnen nu dus in elkaar gezet worden......


Eigenlijk had ik, toen ik met deze bom begon, bedacht dat ik de sprei eind Oktober aan mijn Beppe kon geven op haar verjaardag....
Maar ja, zie het logje hieronder.
Door de verhuizing en de roosjesquilt is Beppe's bom wat in de vergetelheid geraakt, maar nu ik de  japanner aan het doorquilten ben, kan ik me weer hier op storten.


Dus ga hier nu even heerlijk in het zonnetje bezig met de sterretjes....

Iedereen alvast een prettig weekend!!
Noflik wykein!!!!

(Werkt geloof ik wel goed, met 1 ding bezig, zo krijg je ook nog eens een AFFO toch?)
(Maar zit toch te dubben of ik mee zal doen aan :Stitching for Christmas)
De 1e twee patroontjes  zijn opgeslagen,dus wat dat betreft....


17 opmerkingen:

  1. Je kunt nu weer lekker vooruit. Ik ben ook gevallen voor Stitching with Christmas, maar ja ik val geloof ik overal voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een bofferd Klaske, hier aan de overkant (van NL) is het 15 graden en geen zonnetje te zien. Ik had me er nog wel zo op verheugd om vandaag een paar van die straaltjes op te vangen.
    Heel veel succes met de BOM voor Beppe en een fijn weekeinde.

    Groet van Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja jullie boffen daar, hier in Flevoland ook maar 15 gr, net terug van "verplicht" rondje fietsen, pfpfp nog veel wind ook.
    Ja de sterren van Guute's Bom zijn best bewerkelijk, ik moet er nog 6.
    Maar straks het in elkaar zetten, wordt leuk, hoop ik!
    Prettig weekend, gr Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Klaske
    Wat lees ik zit je in de zon nou hier "is Twente"is alles nog grauw en koud.
    Ja en wat het quilten betreft in mijn hoofd is alles sneller klaar dan in de werkelijkheid.
    Ik merk dus dat ik daar niet de enigste in ben.
    Veel succes nog.
    Groeten Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Klaske hier in het noorden is ook geen zon geweest vandaag dus je bent een bofkont. Ben benieuwd naar je sterren van de Guute's Bom.
    Succes ermee.
    Groet Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eeh Klaske, die mooie kryststitch, die dochst do der wol efkes tuskentroch, toch? of giet it dan te mâl.it is wol een moaien ien. wat Guutes bom betreft, moai mar wol pittig. ik stien der nog oer te dubben om de blokjes ùt te tekenjen, pp.
    fannemiddei net folle fan'e sinne sjoen, moast op begraffenis. en no is der fuort. dus bin no te let.hoop dats der lekker fan genietsje koest.
    noflik wykein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja joh, stitching for christmas is ook heel erg leuk...en Beppe´s bom komt ook wel af!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer genoeg kunnen we niet alles tegelijk maar hij komt ook wel af en aan de stoffen te zien wordt het weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier was bijna de hele dag geen zon te zien. Het begon goed maar de zon was snel weg.
    Er zijn gewoon veel te veel leuke projecten om aan te werken om maar met een project tegelijk bezig te zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt wel gelijk met wat je in de kleine lettertjes zet, maar afwisseling is ook erg leuk.
    Hier in het uiterste zuiden was het gisteren zomers warm en vandaag ziet het er weer zo goed uit. Straks lekker met mijn schelpjes naar buiten. Fijn week end!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Klaske, wat een prachtige kleuren gebruik je zeg! Heerlijk. Daar kan ik nog veel van leren! Zal je blog zeker vaker bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stofjes ! Geniet van het mooie weer. Goed weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het blijft jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten, maar ja, voor alles komt een tijd zeggen ze toch! Geniet van de dag!
    Groetjes
    Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eén zaak tegelijk gaat het beste.
    Succes, met een beetje doorwerken kan je Beppe de quilt dan later in ontvangst nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is hier in Zweden nu 2gr, en snachts -4 maar de zon staat hoog aan de hemel, en er word sneeuw verwacht! dus denk ik maar dat ik even naar jou toekom, en gezellig met je mee sterretjes ga maken, wat een schitterende stof
    Meteen weer even je logje gelezen, en zag mooie dingen voorbij komen, en zag dat poes een speeltje had!
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een bezige bij ben je toch!
    gelukkig ben ik nog niet gevallen voor de christmas blokken........en ik val bijna overal acuut voor, dus op zich is staande blijven een hele prestatie!
    ben benieuwd of jij nog gaat vallen.....:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!