vrijdag 17 september 2010

Wat een luxe....

Ik had vorige week een quiltagenda besteld bij Jellie, en vandaag bracht ze hem persoonlijk langs. Dat is niet gek hé?
Natuurlijk kwam ze niet speciaal om de agenda te brengen, maar  om onze nieuwe huis te bewonderen, een heerlijk bakje koffie en natuurlijk ook een steekje prikken.
Jellie had een blokje van de Dear Jane bij haar, ik geloof niet ze ze erg is opgeschoten, en ik heb 1 blaadje geappliceerd.
We hebben even heerlijk bij gekletst en voordat we het wisten was de ochtend alweer om!!!!! 

Fijne dag allemaal


10 opmerkingen:

  1. Ja, de tijd vliegt als je even gezellig bij elkaar zit te prutsen! Het was weer even leuk en dan maakt het niet uit hoeveel je doet. En ik ben jaloers op je mooie atelier!
    Groeten van Jellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, he, zo samen zitten en af en toe een stekje maken!
    Geniet ze hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezelligheid is heel belangrijk. Mooie agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch? Ff gezellig beppen over stofjes is ook leuk! En wat maken jullie een mooie dingen op de Bee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, 1 blaadje geappliceerd? Ik ken dat, het kletsen is toch ook belangrijk ;-)
    Goe weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, die agenda, en jullie hadden het gezellig, dat is toch het belangrijkste.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach ja, morgen dan maar een paar steekjes extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nieuwe dag, nieuwe kansen! Mooie agenda! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!