vrijdag 18 juni 2010

Over de BEE van gisteren....

Nou mensen ik heb de sportschool opgezegd, daar hoef ik niet meer heen voor mijn buikspiertjes.
Gisteren hebben we zo gelachen dat ik mijn buikspieren nu nog voel!!
Nou had deze dame haar fototoestel weer niet bij zich, maar ga even een kijkje nemen bij Conny, Anneke, Gerda of Klazien, zij hebben ook een leuk blogje geschreven en WEL met foto's!!!!!
Heb wel weer een foto bij Conny vandaan gesnoept, want zij had een foto van al mijn Nearly Insane blokjes bijelkaar!
Ik wil eigenlijk mijn Nearly Insane blokjes op de quilt as you go manier maken. Heb ik nog nooit gedaan, en de NI lijkt me er wel geschikt voor, want hij is bijlange na nog niet af, (en ben bang dat dat ook nog wel even gaat duren) Maar als hij dan in elkaar zit hoef ik hem niet meer door te pitten.
Maar dan kan ik dat eens mooi uitproberen!!!
Maar ik heb voor de 20ste  nog één blokje voor de update, en dan blijft hij even een poosje in zijn doosje.
Want ik wil tijdens de verhuizing maar niet zoveel projecten hebben te liggen. Ik hou me bij een paar en de rest word allemaal opgeborgen, tot dat ik beschikking heb over mijn nieuwe hobbyruimte.
Een paar is 2, maar jullie vinden het vast niet erg dat ik 3 projecten niet opberg, ik wissel nu éénmaal graag af.
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik me deze zomer ga bezig houden met Beppe's (Guute's) BOM, mijn  Jappanner van roosjesstof(ik zit al op 10 van de 25 bloken dussuuuuh), en de Dear-Jane(kleine blokjes dus lekker voor tussendoor).
Dus jullie zullen de komende tijd geen blokjes van de Civil War en de Nearly Insane tegenkomen op mijn blog. 
Misschien dat ik dan ook eindelijk weer eens een quilt af heb, want dat is al weer eens poosje terug dat ik een AFFO had.........
(Zou ze nou eindelijk verstandig worden????)
Ben gisteren na de BEE nog even met Ruke Naar de stad geweest, en zag bij de Slegte een leuk boek liggen voor 7,95, er staan zoveel leuke tips in die konden we echt niet laten liggen!!!!!


Alvast een fijn weekend iedereen!!!!

 Ik zal mijn was maar weer binnen halen want hier regent het al!! Bahhhhh.Het leek vanochtend nog mooi!!!!

20 opmerkingen:

  1. Wat wordt je NI lekker fleurig, de mijne ligt op zijn gat madat ik blok 8 ben kwijtgeraakt, zal er toch wel weer eens aan beginnen.

    Jij ook een fijn weekend en groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi al je NI blokken samen.
    En een goed plan van je om vanaf nu verder te werken aan 3 projecten,succes.
    Mooi boek hé,heb het ook liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo je blokken te zien.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kleuren heeft je NI Quilt.
    Je bent echt een kanjer in het bij elkaar zoeken van leuke kleurtjes. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken zeg, ik ben erg benieuwd hoe hij is als hij af is in al die frisse kleurtjes, dat wordt vast super.
    Groetjes Anneke ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi ...:) heel goed dat je de sportschool heb opgezegt,en niet allen voor de spieren maar....Ik houd geen draad over hihihihi

    goed weekend:))
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o ..ik vergeet te zeggen over het boek..mooi boek is het, ligt hier ook :)
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha Klaske en de sportschool!! Misschien moeten we dan vaker naar de bee om je lach-buik-spieren voldoende in conditie te houden???????????? Voorlopig zal dat met de verhuisdrukte ook wel lukken. Mooi boek trouwens. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blokken! (met dank aan Conny ... :) ...)
    Leuk, he, dat boek! Heb ik laatst ook gekocht bij de boekhandel voor dezelfde prijs!
    Echt leuke tips!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geloof dat de meeste de achtergrond van hun blog aangepast hebben. Klaske, je hebt voor een heel mooie design gekozen. Je NI is ook zeer mooi qua kleuren.
    groetjes,
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg. Prachtige kleurtjes. Succes met de selectie van de quiltprojecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joh, dat scheelt je dan een hoop geld per jaar, zo zonder die sportschool, kan je vreselijk veel stofjes voor kopen hoor! Daarom zit ik bij 3 bee's!!! haha
    Wanneer staat de volgende keer gepland, augustus of gaan jullie in juli ook nog door????

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleuren heeft je NI. Moeilijk om je maar aan 3 projecten te houden. Maar het is natuurlijk ook leuk om waar wat af te hebben. En lachen is niet alleen goed voor je buikspieren hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ha it oare boek mei nommen ùt é stêd, krekt.
    ha it dat ek wol lizzen sjoen.
    miskien foar in oare keer.;)
    noflik wykein
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je NI wordt erg kleurrijk. Mooi om ze allemaal bij elkaar te zien. Hij wordt prachtig. Leuk boek heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk hé zo'n bee! ik heb het boek ook, vind het heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Neem je dat boek eens mee Klaske, ik ben er wel benieuwd naar.
    Goed idee van Conny, wat vaker naar de BEE voor de buikspieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige NI...fijn weekend, Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Klaske, toevallig heb ik gisteren een foto op mijn blog gezet van mijn NI. Ook ik heb gekozen om die op de quilt as you go manier aan elkaar te zetten. Wat een mooie kleuren gebruik jij ervoor. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. succes met je plannen!!
    en je blogjes zijn heerlijk om te lezen, de fun straalt er vanaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!