vrijdag 11 juni 2010

Héhé...

Kitty!!!!!Joehoeeeeeeeeeeee!!!!!

Nou zeg waarom maak je mij nou wakker? Oh eindelijk het 2e blok van Guute's bom van de maand mei af!!!Nou dat werd tijd zeg!!

Ja mooi blokje, dat foutje heb je toch bewust gemaakt hé?!
(De mede guute'sbom collega's zien wel wat ik bedoel)
Ga jij nu maar gauw weer aan de slag met de andere 3 blokken, dan kun je dan met de blokken van juni aan de slag!!!
En laat mij A.U.B lekker verder pitten!!!
Hebben jullie soms ook zo'n vervelend vrouwtje ???

20 opmerkingen:

  1. Miauw, ik speur en speur; welk foutje?
    Mooi blokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd weer leuk die Kitty, maar ik ontdek ook geen fout in je leuke blokje....of heb ik de verkeerde bril op????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je niks gezegd had, dan zouden er weinigen het foutje gezien hebben. Deze kleine aanpassing( en zeker geen foutje) aan het patroon zal uw quilt zo uniek maken. Mijn Poppemieke lijkt op Kitty. Al is het een Chihuahua en geen poes, zij kan ook zo reageren als ze in de zetel ligt te slapen. Geef Kitty een knuffel en tot de volgende maal,
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het al een foutje is dan zou ik het laten zitten, ik kan niets ontdekken! Lief met die madeliefjes in het midden!
    Kitty kijkt inderdaad wel wat getergd ja, nu is zij natruurlijk de enige die al jouw plagerijtjes moet ondergaan. Ik heb er 4 dus die verdelen de pijn....hahahaha!
    Ik geef Kitty geen ongelijk hoor! Het is nog steeds het ideale weer om een lekker dutje te doen! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi blokje hoor. ik vind die zonnebloemen geweldig in dit blok. En ja een foutje maakt het absoluut uniek !! En dat hoort het ook te zijn. Fijn weekend en de groeten aan kitty, wat een schatje. groet liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie het foutje niet hoor! Wat ligt Kitty er heerlijk bij...om jaloers op te worden. Als Mickey slaapt kan ik het ook niet laten om hem even een aaitje te geven..daar zijn poezen toch voor?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie het foutje echt niet. Blok ziet er mooi uit. En wat een schatje die Kitty. Laat haar maar lekker slapen.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb dezelfde fout gemaakt als jij. Maar toch weer verbeterd, want het oogt mooier.

    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kitty, ik ga straks de foto eens heel goed bestuderen om de fout te ontdekken. Slaap lekker verder. Ligt best lekker op zo'n stapel quilts.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi blokje en dat foutje kon ik net als de andere dames ook niet ontdekken. Haha je gaat toch kijken he?
    Mijn hondje gaat de aardbeien jatten als vrouwtje druk met haar blokje bezig is (zie maar mijn blog)
    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooh Kitty, voor zo'n mooi blok wil je wel eens opkijken hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi blok hoor.Ik heb er ook één klaar en deed net hetzelfde als jij.Stukjes gespaard hé.
    Veel werk hé die blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke foto's van Kitty..heerlijk plekje ..wie wil daar nu niet slapen :)
    en vind het blok er wel mooi uitzien,foutje of niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moest er ook even voor kijken en misschien heb ik het helemaal fout: De streepjes staan allemaal één kant op. Maar als dat de fout is, maakt het niets uit, ten eerste valt het niemand op en ten tweede kan het patroon wel zo zijn, toch?
    Maar ik ga nu toch even bij Guute kijken of dat het is. En kan dat schattige poezenbeest niet eens door gaan pitten in plaats van pitten!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag het foutje wel,maar wat maakt 't uit, er loopt in ieder geval een streepje doorheen.
    Leuke kleuren en stofjes, maar wel veel werk hè? Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het heeft me wel bezig gehouden, dus heb ik even bij Guute gespiekt.
    Net wat Sylvia zegt; er loopt in ieder geval een streepje door heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo ziet het blokje er ook mooi uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt er gewoon een eigen blok van gemaakt en 't is ook super!
    Fijne verjaardag voor straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een foutje zie ik niet, het is en blijft een prachtig blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hahaha... slaap meer lekker verder hoor....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!