donderdag 6 mei 2010

Mijn schoonmoeder gaat op vakantie en neemt mee.............

Ja jullie zien het goed, ik heb een toilettas voor mijn skoanmem gemaakt voor moederdag.
(En natuurlijk ook weer heerlijk gevuld!)

Misschien weten sommigen van jullie nog dat ik vorig jaar van vierkantjes, snelle driehoekjes heb gemaakt. En die zaten opgesloten in zo'n leuk koffertje.
 Ik zat al telkens te dubben wat ik daarmee zou doen, tot ik ze van de week weer tegen kwam(Soms moet er eens een kastje op geruimd worden, en ja dan kom je weleens wat tegen).
Had maar zo bedacht om ze aan elkaar te naaien en er dan een lekker fleurige toilettas van te maken.
Aangezien mijn schoonouders er zo nu en dan weleens lekker op uit gaan, had ik mooi een moederdag cadeautje.
(Omdat er zondag van alles in de planning staat, heb ik het haar gisteren al gegeven en ze was zeer tevreden)

Het kussentje op de foto heeft mijn skoanmem gemaakt!!!!!!

Ik heb nog meer van die driehoek/vierkantjes in mijn koffertje te zitten en zijn nog lang niet op...............

Kwam net bij Shirley(zipjezopje) en die heeft een nog snellere manier om van 1 vierkant 8  3hoekvierkantjes te maken!!!!!!

16 opmerkingen:

  1. Fleurig tasje. Heel leuk.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk cadeautje en nog gevuld ook. Goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke boel hoor, weer een origineel kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En voor hoeveel weken voorraad geef je je schoonmoeder mee in het toilettasje??? LOL. Je dear jane gaat goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig tasje, daar zal ze vast blij mee zijn.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi moederdag kado.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk tasje die je als kado zal geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lekker fleurige tas, zal ze blij mee zijn.

    Jij zelf ook fijne moederdag
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh wat een goed idee en wat een supercadeau om te maken/krijgen, uniek he. Hij is prachtig. Vind dat berenspeldenkussentje ook zo enig, en helemaal na het zien van de avonturen van het muisje in de maak met de poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig idee weer! Zo eenvoudig en zo veel leuker dan een toilettas uit de winkel.
    Had ik maar zeeën van tijd om al die leuke dingen te kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel vrolijk je mooie toilettas...
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke toilettas. Je schoonmoeder boft maar met zo'n mooi cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk , als ik man en zo'n afgelopen weekeinde toch eens zo'n tasje mee had kunnen geven ;-)
    Erg leuk !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!