zaterdag 10 april 2010

Alsof'......

Hebben jullie dat nou ook weleens? Iemand ontmoeten en dan is het net of je elkaar al jaren kent.
Nou zo'n ontmoeting had ik gisteren met Anne van Annekreatief!!! En het was beregezellig, er is niet één keer een stilte gevallen.We konden het goed pratende houden, en echt niet alleen over het quilten hoor!!!!
Anne zou eerst bij mij komen, maar haar auto had daar niet zoveel zin in, dus belde ze daar van de week over.
Nou daar moest het niet om overgaan, ik zei "Dan kom ik toch gewoon bij jou!".
Nou zegt Anne dat is goed, dan kom ik de volgende keer bij jou, en toen viel er even een stilte(Dat zal de eerste en laatste keer geweest zijn waarschijnlijk), ja of het moet vrijdag niet gezellig zijn. Nou als je voor de eerste keer met elkaar belt, en dan haast een half uur aan de telefoon hangt, zegt volgens mij genoeg!
Anne, het was gisterochtend super gezellig en we doen het gauw weer over!!!
Zat ik weer in de auto, zeggen we tegen elkaar hier schrijven we wel een blogje over hoor, maar we waren helemaal vergeten foto's te maken. (Ach, fototoestel wel in de tas, maar ja dat kletsen hé!)
En omdat een blogje zonder foto minder leuk is, hier een foto van de logcabinkrans waar ik het met Anne over heb gehad. Ik heb hem bij Jellie gemaakt in mijn 1e cursus jaar in 2007/08.

Wat is dat toch leuk om medeblogsters te ontmoeten, over een poosje zal ik Klazien van Klazienshandwerk ontmoeten, maar daar morgen meer over!

Zo, nu ga ik me klaar maken, want ik heb nog een voetbalwedstrijd van dochterlief voor de boeg!!

Fijne zaterdag allemaal!

8 opmerkingen:

  1. Eigenlijk is het geen wonder. We zijn toch allemaal quilters, houden van gezelligheid, mooie, lekkere en leuke dingen. Dat schept een band. En dan heb je genoeg aanknopingspunten om over te praten. Maar het blijft wel heel erg leuk om al die mensen op internet te ontmoeten en van elkaar te leren.
    Overigens is die log cabin heel erg mooi. Ik heb de foto opgeslagen in mijn mapje met inspiratiefoto's. Ik hoop dat je dat niet erg vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iemand ontmoeten en dan een directe klik hebben is heel leuk. Voor herhaling vatbaar.
    Die logcabin krans is bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Klaske, wat wie it gesellich, de tiid is omflein! Skande dat wy gjin foto's hawwe.
    Enfin, sjoch dy meikoarten wol wer.....
    Moai die krâns, in hiel oar effect wer, ast dy fan my sjochst!
    No, ik sil nei Assen mei de dochter, hockey, it hald us wol fan us quilten hè, hahaha
    Noflik wykein en oan't sjen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je het zo gezellig hebt gehad. Mooie krans en ach de foto's vergeten daar heb ik ook veel last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n ontmoetingen.En zo'n krans heb ik jaren geleden ook eens gemaakt in kerststoffen.En ik vind hem nog steeds mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk dat quilters zo snel op één golflengte zitten hè? Onze Bee bestaat nu ruim een jaar en bestaat uit allerlei verschillende dames met allemaal andere levens maar het klikt wonderwel. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Je krans vind ik ook erg mooi. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellgi als je iemand in levende lijve ontmoet en het dan ook nog zo fijn klikt. Daar heb je weer een vriendschap aan over gehouden. De krans is natuurlijk mooi, maar dat zijn we van jou gewend. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd gezellig, zo'n ontmoetingen!
    Over je vorige logje : gelukkig dat het "maar" om de verkeerde tussenstrookjes ging bij je BOM!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!