woensdag 3 februari 2010

Is er iemand...........

Enkele jaren terug heeft mijn schoonmoeder dit schilderij van Marjolein Bastin voor mij geborduurd. Het hangt boven mijn naaiplank . Als je aan het kast opruimen bent kom je nogal eens iets tegen waarvan je niet meer wist dat je het had. Zo ook het patroon van dit schilderij.
Kan ik misschien iemand blij maken met dit patroon? Schrijf maar een reactie of je kunt me mailen, en als er meer liefhebbers zijn dan trekken we toch gewoon een lootje?!....
Ik ga vanavond met het eerste blok van Guute's bom bezig,wie gaat nog meer mee doen?

12 opmerkingen:

  1. Nee, ik doe niet mee met Guute's BOM. Gewoon teveel dingen die ik net begonnen ben..... dus even wachten.....
    Dat is een heel leuk borduurpatroon. Zelf ben ik meer een patchwork-mens dan een borduur-mens, maar af en toe een stitcherie zie ik wel zitten. Dit is voor mij een beetje teveel getel. Maar ik denk wel dat je er iemand heel blij mee kunt maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook meedoen. Wou er vandaag al beginnen, maar had een serieuze dip.
    Knutselbeertje (Carine)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem wel uitgedraaid, maar ga eerst maar eens de andere AQ afmaken, en dan de mandjes van Tante J en de Pocket of Possie, en dan...Pfffttt

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die creatieve mensen ! Je gaat vast iemand heel blij maken met dat patroon !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier aan de BOM, Klaske, zelf ga ik niet meedoen, ik wil het even rustig houden.
    Naast een quiltster ben ik ook een borduurmens, dat patroon vind ik enig vooral omdat mijn moeder uit een familie van tuinders komt en die traditie verdergezet wordt door drie neven. Ik ben wel kandidaat voor het patroon. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik ga ook meedoen, vandaag druk met de "quiltwas" geweest voor het nieuwe project.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik twijfel nog steeds.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben een grote fan van Marjolein Bastin. Dus mij kun je zeker blij maken met het patroon.
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je iemand blij wil (en kan) maken met dat borduurpatroon. Ik vind kruisjessteken mooi maar doe het zelf niet (hou niet van het getel)
    Guute's BOM : m'n verstand gilt Néé, ni doen, m"n hart wil wel :-( Moeilijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi borduurwerk. Hier ligt nog heel wat om af te borduren. Ik sla de BOM van Guute wel op, maar nu nog even niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi borduurwerk, ik heb zelf ook verschillende werkjes van marjolein bastin gemaakt, een ervan heb ik ook op m´n blog.
    De BOM, daar doe ik ook aan mee, en heb ´m zelfs al klaar. Ik kijk al uit naar ´t volgende blok.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!