zaterdag 13 februari 2010

Civil War update......



Vandaag 2 blokjes voor de update. 'Baptism' en 'John Morgan.

Ik dacht tussen het pitten door moet ik toch even een paar blokjes voor de Civil War maken want anders schiet deze quilt ook niet op hé?!. Ach aan de andere kant , het zou een langdurig project worden, en dat gaat het op deze manier ook worden.
Geeft niks hoor want ik ben met zoveel leuke dingen bezig dat ik mijn tijd maar wat verdelen moet dacht ik zo.
Maar eerst de sprei voor mijn ouders afmaken, dan zit niks me meer achter. Maar goed nieuws, ik moet nog een helft van 1 rand en dan kan de bies er omheen,JOEPIE, want als ik eerlijk ben heb ik nu wel even genoeg van het doorpitten.
Maar nu ga ik eerst mijn blogronde 'even 'doen en even kijken bij mijn CWDQcollege's of zij ook weer leuke blokjes hebben gemaakt. En dan ga ik nog lekker eve pitten, zodat ik (hoop ik) eind van de week de bies er om kan zetten!
Fijne zondag allemaal!!!




22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie rode stof heb je gebruikt! Maak je de sprei voor je ouders te ere van een speciale gebeurtenis of gewoon als cadeau?
    Fijne zondag en groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokjes Klaske. Werken met een groep heeft toch wel een groot voordeel. Voor mij werkt het heel goed.
    Ben erg benieuwd naar de quilt voor je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat rode stofje.En mooie blokken.
    Nog maar weer doorpitten des te eerder is dat klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken en fijn dat je quilt zo goed opschiet, ben benieuwd naar het eindresultaat en wat is jouw kat toch schattig! Nog een fijne zondag, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken gemaakt en heerlijk even bijgelezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie blokjes erbij. Succes verder met doorpitten en een fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blokken met deze kleuren.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi je CWD blokjes, ik vind het blauw er mooi uitknallen, echt gaaf.
    De sprei is dat een kado voor je ouders?
    Enne, wij als quiltsters vervelen ons nooit, er zijn zoveel leuke dingen om te maken, en bij andere zie je steeds weer van dat mooie werk, je doet ook zoveel ideeën op.

    Fijne dag verder, groetjes van Annelies.H.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het als eens in een blogje vermeld geloof ik , maar mijn ouders zijn in maart 40 jaar getrouwd, en dan wil ik graag hun deze sprei cadeau geven als verrassing. Aangezien ze niks met computers hebben kan ik daar dus gerust op mijn blog over schrijven.Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blokjes weer hoor! Succes met doorpitten. Dat moet hier ook gebeuren. Elke dag een stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie blokken! Geniet er maar van!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie blokken en succes met doorpitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je blokken zien er mooi uit, ja sommige projecten moeten even op een lager pitje ik weet er alles van, ha, ha, ha.
    Succes met doorpitten ! ! !
    Fijne zondag Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige blokjes van hele mooie stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. twee leuke blokken! troost je, dit wordt bij mij ook een langdurig project (en de civil war zelf duurde ook lang :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze blokken spreken me erg aan met die donkere stoffen, goed gekozen !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er weer prachtige blokken bij Klaske !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie blokken erbij. Fijn dat je bijna klaar bent met het doorpiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie blokken, en je gebruikt weer mooie stoffen en het is net als je zegt het duurt een beetje lang maar er is ook zoveel leuks te maken. Wat goed dat je de quilt voor je ouders bijna afhebt. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook al weer van die mooie blokken
    wat zijn er toch veel liefhebbers van de CWDQ

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie blokken heb je gemaakt, ben helemaal "weg" van de stofjes. Proficiat met de afronding van al het doorpitwerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!