zaterdag 7 november 2009

Kistje


Het cadeautje voor mijn "tantesizzer", tantezegger letterlijk vertaald, maar in het nederlands is het volgens mij nichtje. Ik had bij Elza op haar blog gezien wat voor leuke theekistjes ze maakte.
En J. vroeg euries op haar verjaardag, en laat ik het nou niet leuk vinden om alleen maar €€€€€€€€€s te geven, dus vond ik het kistje een leuk idee om daar de euries in te doen, en ze kan het kistje mooi gebruiken voor sieraden. Ik geloof dat ze het wel een goed idee vond want ze heeft hem direct gevuld.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk hoor. Geld is zo onpersoonlijk. Dit kistje maakt er meteen een leuk cadeautje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een heel persoonlijk cadeau geworden.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je draadjestas heel erg leuk. En het kistje is ook mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!