zaterdag 12 september 2009

Randgansjes en Maandaggansjes

De rand van gansjes zitten op zijn plaats, nu nog een rand erbij zoeken en dan kan ie doorgepit worden!!

Toen ik het vorig logje had geschreven kreeg ik een reactie van Katrien dat ze ook net wat had geschreven over de Flying geese. Je snapt natuurlijjk wel dat ik niet nieuwsgierig ben , maar graag alles wil weten. Dus gauw bij Katrien op bezoek geweest, en daar stelt ze voor om Flying geesjes te maken en elke maandag (te beginnen op 5 oktober), te updaten. Ja natuurlijk Katrien ik doe mee!!!. En dan zullen jullie wel denken: "Waarom doe je dat nou , je bent al met zoveel bezig". Ja dat klopt, maar daardoor heb ik wel veel afval stukjes en die kan ik hier mooi voor gebruiken. Ik ga ze 2,5 cm bij 5cm maken. En het is een lekker werkje voor op de bank of om mee te nemen.
Ik ga niet zeggen dat ik elke maandag een update heb, maar ik doe mijn best.

Als je wilt weten wie er mee doet aan de maandaggansjes,moet je even hier <-- klikken ,Katrien heeft een lijstje gemaakt .

Fijn weekend allemaal!!

9 opmerkingen:

  1. ziet er mooi uit :) ben benieuwd naar het hele geheel ...
    succes!! en jij ook een gezellig weekend:)
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie gansjes en prachtige kleuren. Ze steken heel mooi af bij dat ecru. Ben benieuwd als hij af is.
    Fijn weekend, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kalske,

    Als ik jou gansjes zie dan krijg ik steeds meer zin om ook mee toe doen, maar ik twijfel nog. Het is wel erg leuk....... Mooie stofjes heb je trouwens gebruikt. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooooo, die gaat er mooi uitzien!!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie gansjes. Als rand vind ik die gansjes toch wel heel mooi. Susses met je kleine gansjes en een prettige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie gansjes en wat heb je die vlot gemaakt.
    je uitleg is ook heel duidelijk.
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je geesjes eraan,mooie stofjes heb je gebruikt.
    Dank voor de extra reclame en leuk dat je meedoet om je restjes op te werken.Leuk werkje daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!