woensdag 5 augustus 2009

Mem haar tovertaske!


Vanmiddag ging het telkens van:"Mem, heb je een punteslijper" ja jonge in mijn quilttas. "Mem heb je een stanleymes? Ja jonge in mijn quilttas.En meer moest hij hebben. En dat zat ook in mijn quilttas.Het is volgens mij een toilettas die ik ooit bij Yves Rocher kreeg, maar ik vind hem heerlijk om mijn quiltspulletjes in op te bergen.Ik heb op een gegeven moment gezegd;"Je wilt niet weten wat mem in dat tasje heeft. Nee dat wou hij niet weten, maar we hebben samen heerlijk buiten onder de parasol gehobbyd. Hij heeft een huis met interieur van karton gemaakt, ik heb de blokken van de Shaby Roses afgemaakt. AJ wil morgen een aanbouw maken dus waarschijnlijk zitten wij weer heerlijk achter huis onder de parasol!!
Morgen wel even een foto van de Shabby Rose blokken, want het wil nu niet en ik wil nog even buiten zitten bij de houtkachel, lekker staren in de vlammetjes, haha.

1 opmerking:

  1. Ik heb een mandje waar van alles en nog wat in zit. Erg handig.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!