zondag 2 september 2012

Zoiets misschien?


Ik had maar zo gedacht, iedere zondag één Sintsjepatroon of zal ik er maar 2 doen?
Ik heb de Sintsjes in Eq7 uitgewerkt, maar jullie moeten zelf weten of je er sashing tussen doet of niet, 9 blokken gaat maken, of 3 of 12.....
Allemaal dezelfde of verschillend..
Ja jullie weten het hé, ik vind het leuk als men er een eigen draai aan geeft...
Of je gaat hem helemaal namaken, gjin probleem....

Nou vooruit daar komen dan de eerste 2 'Sintsjes'...(Zonnetjes)

Sintsje ien (1) <-- Hier klikken

Sintsje twa (2) <-- Hier klikken

Veel plezier, en laat je een berichtje achter als je een Sintsje meeneemt?

Noflike snein!!
Fijne zondag!!

In dit blogje <-- hier klikken, staat ook al een patroontje van een Sintsje...(Het traktatieblok)
Dan hebben jullie er al 3 ;-))

29 opmerkingen:

  1. Ahhh wat een prachtig patroon, ook weer om van te smullen.
    Ik ga het wel uitprinten maar stop het eerst even diep weg want anders wordt het echt te veel.
    Maar het is echt prachtig en ik zal het met veel belangstelling volgen. Maar eerst de blomkes en flinterkes eens even afmaken.
    Knap van jou, heel erg knap!!!!!

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige quilt en wat lief dat je de patronen wilt delen.
    Voor mij is het te moeilijk dus ik kijk graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tusen takk (heel erg bedankt)heb ze opgeslagen
    ze zijn erg mooi.....super!!!
    gr janneke uit noorwegen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig en ik sla ze op. Maar eerst de B en F afmaken. Bedankt voor de patronnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sjocht der mooi ùt, klaske!
    Ik soe der hast oan begjinne wolle, mar dizze gjinne my boppe de pet en ik ha te folle dinkjes rinnen die ôfmatte..mar se binne wol hiel mooi.
    groetns Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klaske wat heb je dat mooi gedaan. superknap hoor! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk, heb het opgeslagen :)

    fijne zondag hoor
    knuffs, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg bedankt dat je deze met ons wilt delen. Ze zijn echt geweldig.

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He ontwerpster dat heb je toch maar even mooi gefikst! Erg knap en mooi hoor. Een heerlijke zondag groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Klakse, ik ga ze in elk geval op slaan voor ooit misschien, ik vind ze erg leuk!Dank je wel! Mooi met dat rood, echt jouw kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk ! ! ! heel mooi gemaakt, maar ik heb nog zoveel om handen !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Klaske,

    wat leuk dat je dit met ons wilt delen. Ik ga ze wel opslaan, maar nog niet direct aan beginnen.

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi patroon, ook best moeilijk voor mij denk ik.
    Maar ik heb ze opgeslagen en ga het echt maken, als mijn andere werk af is. Eerst hartelijk dank.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn weer super mooi. Ik heb ze even opgeslagen. Eerst de blomkes en flinterkes. In ieder geval bedankt voor die mooie patronen.
    Fijne zondag.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt! Ik sla ze op.
    groetjes van IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Yeahhh wat zijn ze mooi, helemaal super top dat je ze met ons wilt "delen" Ik ga ze zeer zeker maken...(weet alleen nog niet wanneer hahaha) You make me happy, dank je wel Klaske!!

    LIeve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whoohoo, ik was je maaksels al aan het bewonderen en nu mag ik ze zelf printen!!! Wohooo....heb ik dus gelijk gedaan, dank, dank!!

    Groeten, Ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie blokken en wat kan jij toch mooie dingen maken! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik sla ze op maar ik beloof je niets, geen idee of de Sintsjes hier het daglicht gaan zien, maar het is zo'n supermooi uitgewerkt patroon, dat kan ik niet zo maar laten lopen.
    Hartstikke bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gave blokken!!! meis, wat een mooi ontwerp! Heel veel succes, maar dat zit wel goed hihi! Mooie avond verder, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig patroon.
    Zal ik dat al kunnen maken of is het wat te hoog gegrepen voor mij?
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOw.Looks spectacular!!
    All are paperpiecing?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bij de camelot krijg ik steeds het gevoel dat ik hem nog eens wil maken. Nu heb ik deze maar uitgeprint, da's veel leuker dan 2 keer hetzelfde. Weet niet wanneer ik eraan ga beginnen maar dan geef ik je wel een seintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Kitty of klakske, ik heb je sintsjes meegenomen, vind het super, mooi met veel rood erin.
    Ga het zeker proberen, dank je hiervoor
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo kitty,
    oh, so wunderschöne sintsjes. die werde ich sicher nähen. danke nochmal für die tollen vorlagen. freue mich schon auf die nächsten.
    schönen tag noch
    lg elfriede

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige zonnen, maar ik sla over.
    Veel plezier met maken allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige zonnetjes jeetje alweer zo vrolijk.
    Dit is nog veel te moeilijk voor mij maar ik word er wel blij van en geniet van al het moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig ontwerp heb je gemaakt! Ga je blokken bewonderen!
    fijne zondag,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Klaske,

    Dit is een kadootje, ik sla het op, dit is echt een " wil ik maken quilt".
    Houdoe! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!