zondag 16 september 2012

Sintsje 5 & 6





Noflike snein!!

16 opmerkingen:

  1. Que maravilla de estrella, a mi este tipo me parecen muy difíciles de hacer.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Die ziet er mooi uit!
    En die vlinder is ook al zo'n schatje.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg mooi uit Kitty ! ! !

    Fijne zondag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer mooi. Opgeslagen voor later.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De volgende blokken alweer....de tijd vliegt...sneller dan me lief is. Maar ik ga ze downloaden en zorgvuldig bewaren tot ik de ingeving krijg welke stofjes ik ervoor ga gebruiken.
    Dank je wel lieve Klaske voor deze cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi weer.
    Ben ook gek van de stofjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor het sintsje patroon.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. P.s....volgens mij zitten er niet genoeg malletjes in sintsje 5 klaske. Of kan ik malletje A ook voor B,C,D gebruiken??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tertia, ja hoor je kun mal A ook voor B,C, en D gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor de zonnetjes 5 en 6!!

    Groet Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!